תאונה קטלנית

בן 60 יצא מרכבו ונדרס למוות מרכב חולף

תאונת דרכים קטלנית הבוקר בכביש 79 בסמוך לצומת סומך, כאשר גבר כבן שישים יצא מרכבו בצד הדרך, נפגע מרכב חולף ונדרס. בשל מצבו, נאלצו לקבוע את מותו בזירה (אקטואליה)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גבר כבן 60 נדרס למוות בכביש 79 בסמוך לצומת סומך, לאחר שיצא מרכבו ונדרס על ידי רכב חולף. כוחות ההצלה שהגיעו למקום, קבעו את מותו.

פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע אסף חן סיפר: "סמוך לחלקו האחורי של רכב שעמד בשולי הכביש שכב הפצוע, גבר כבן 60 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד".

הוא הוסיף, "ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

נהגת הרכב, בשנות השלושים לחייה שנפגעה באורח קל כתוצאה מהתאונה, נבדקה במקום ופונתה להמשך טיפול בבית חולים.

משה אויערבאך חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בהולך רגל שסבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. עוברי אורח סיפרו כי הוא יצא מרכבו ונפגע מרכב חולף. נהגת הרכב שמעורב בתאונה נפצעה קל".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה שבים ומזכירים כי מומלץ ככל האפשר להימנע מעצירה בשולי הדרך. עצירה בשול גורמת למרבה הצער לתאונות קשות וקטלניות.

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו לזירת התאונה, חסמו את הכביש ומכווינים את התנועה במקום. בוחני תאונות דרכים חוקרים את נסיבות קרות התאונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר