לאחר המיזוג

רפי פרץ נגד בני גנץ: "הדיר אוכלוסיית שומרי השבת"

יו"ר הבית היהודי מגיב לביקורת נגדו ממפלגת כחול לבן בעקבות האיחוד עם עוצמה יהודית, ומזכיר שהם ניהלו מו"מ עם תומכי טרור • פרץ קרא לסמוטריץ' ובנט להצטרף (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

לאחר המיזוג בין מפלגת הבית היהודי לעוצמה יהודית, יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ משיב אש.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו עונה ליו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ שתקף את המיזוג ("מאחורי האיחוד המביש עומד נתניהו"). מזמין את השר סמוטריץ' לחבור לרשימה וקורא לשר בנט לפעול לאיחודים נוספים במפלגות הימין.

"הדירו אותנו בכוונת תחילה. לא רצו דתיים בהובלת המדינה. בעולם נורמלי לא מדירים אוכלוסייה שלמה מהממשלה רק בגלל שהיא מניחה תפילין או שומרת שבת. בעולם נורמלי לא מנהלים מו"מ קואליציוני עם תומכי טרור", תקף את גנץ.

פרץ הסביר, "לוח הזמנים הקצר דרש מאיתנו לקבל החלטה לגבי האיחודים, ביום שישי עשינו את הצעד החשוב הראשון כשחתמנו על הליכה משותפת עם עוצמה יהודית אבל אני מדגיש שזה רק הצעד הראשון. הציונות הדתית צריכה לדעת ללכת בצורה מאוחדת תוך שמירה על הגוונים והשוני בתוכה".

"האיחודים האלו נצרכים על מנת להציל את ממשלת הימין וגוש הימין כולו. אסור שבפעם הזאת יזרקו קולות ימין לפח, רק מיקסום של הקולות בימין יובילו להכרעה בבחירות הקרובות".

הוא קרא ליו"ר האיחוד הלאומי, חברי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' להיפגש בהקדם ולסגור ריצה משותפת וחתימה על הסכם עקרונות למיזוג המפלגות כפי שהצענו".

בהמשך קרא גם ליו"ר הימין החדש שר הבטחון, חברי, נפתלי בנט להיפגש בהקדם על מנת לסגור ריצה מאוחדת וגדולה. אין לנו אפשרות לקחת סיכונים מיותרים. מי שנכווה ברותחין ניזהר בצוננין".

"צו השעה הוא הצלת הציונות הדתית הפוליטית וגוש הימין כולו. בלי האיחודים שעשינו ונעשה, גוש הימין כולו בסכנה. אני קורא לכל השותפים להצטרף מתחת לאלונקה וללכת יחד לניצחון", דברי פרץ.

מוקדם יותר, חבר מפלגתו של פרץ, ח"כ מוטי יוגב יצא במתקפה נגדו בטענה כי נודע לו על ההסכם עם איתמר בן גביר טלפונית בסמוך לכלי התקשורת.

מלשכת יוגב נמסר: "בשבוע שעבר התקיימה פגישה נוספת, בנוכחות חברי האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ וח"כ אופיר סופר, בה הרב פרץ התעקש שלא לסכם על דבר ועל אף שסוכם להמשיך בשיחות, עם שחר הפיצה לשכתו כי אין בכוונתה לקדם מהלך של פריימריז בציונות הדתית".

עוד נכתב כי "על ההסכם עם עוצמה נודע לו טלפונית עם החתימה, רגעים ספורים לפני עדכון התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר