חילולי השבת

אוטובוס השבת גם בפתח תקווה? רמי גרינברג: "נפעל בהתאם לביקוש"

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג מצהיר כי לא מן הנמנע שתהיה הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בהיקפים גדולים גם בעירו, לאחר הרחבת חילולי השבת ברחבי גוש דן (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Roy Alima/Flash90)

חילולי השבת ברחבי גוש דן הולכים ומתרבים למרבה הצער באמצעות הפעלת תחבורה ציבורית בשבת במספר ערים. כעת, מצהיר ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג כי לא מן הנמנע שתהיה הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בהיקפים גדולים גם בעירו.

בראיון ל'דה מרקר' בסוף השבוע אמר גרינברג כי "במשך שנים קיימת בפתח תקוה תחבורה ציבורית שכוללת מוניות שירות שיוצאות ממרכז העיר. זה לא מוסתר בשום צורה".

גרינברג הוסיף כי ישנם מוניות שירות הפועלות בפתח תקווה בשבת, אך החליט להגביר את התדירות והכמות: "נפגשתי באחרונה עם נציגי חברת שירן שזכתה במכרז של משרד התחבורה להפעיל מוניות שירות, וסיכמנו על 8 קווים נוספים בעיר וברחבי גוש דן".

עוד אמר גרינברג כי "במסגרת המכרז יש אפשרות להפעיל תחבורה בשבת ונפעל בהתאם לביקוש. יש בפתח תקוה שורה של בתי עסק שפתוחים בשבת באזורי התעשייה סגולה ויכין. נפגשתי באחרונה עם אנשי עיריית תל אביב לגבי המיזם שלה לתחבורה ציבורית בשבת. כרגע ההוצאה שלה על כך היא אסטרונומית - מדובר בסכומים לא הגיוניים".

במהלך הראיון האשים גרינברג את קודמיו בתפקיד בחלוקת משאבים לחרדים ולדתיים: "במשך שלושה עשורים, השיקולים שהנחו את קבלת ההחלטות וחלוקת התקציבים והמשאבים היו תועלות פוליטיות, ולא שיקולים מקצועיים".

"במשך עשורים, קבוצות מסוימות, בהן הציבור החרדי והדתי, קיבלו יותר ממה שהגיע להן" - טען גרינברג בראיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר