"שלושה הרוגים"

דיווחים: ישראל תקפה מחסני נשק בסוריה

ישראל תקפה מחסני נשק בסוריה, כך עולה מדיווחי כלי התקשורת במדינה. כלי תקשורת בלבנון דיווחו כי אין נפגעים אך מרכז המעקב הסורי מדווח על שלושה הרוגים זרים (צבא)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בכסלו תש"פ | 23.12.19
מערכות ההגנה האווירית בסוריה (צילום: מתוך טוויטר)

ישראל תקפה אמש (ראשון) מחסני נשק בסוריה, כך מדווחים כלי התקשורת במדינה. כלי תקשורת בלבנון דיווחו כי אין נפגעים אך מרכז המעקב הסורי מדווח על שלושה הרוגים זרים.

לפי הדיווח של סוכנות הידיעות הממלכתית "סאנא", מערכות ההגנה האווירית בסוריה יירטו טילים ששוגרו מכיוון ישראל, לאזור עקרבא שמדרום-מזרח לדמשק.

העיתון הלבנוני "אל אחבאר" דיווח כי ישראל תקפה מחסני אמל"ח באזור א-סיידה זיינב. לפי הדיווח בעיתון, איש לא נפגע בתקיפה אך נגרם נזק. עוד דווח בעיתון כי מול החופי הלבנוניים, בכיוון סוריה, נצפו הטילים, כאש חלקם הגיע מכיוון רמת הגולן.

מהמרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם נמסר הבוקר כי "במתקפת הטילים הישראלית אמש מדרום לבירה הסורית נהרגו לפחות שלושה אזרחים זרים, ככל הנראה ממוצא איראני".

עוד נמסר כי ישנם הרוגים ופצועים נוספים בתקיפה. המרכז הסורי הוסיף ודיווח מפי "גורמים מהימנים", כלשונו, כי לפחות שני טילים נחתו על אתרים השייכים לכוחות המשטר הסורי והמיליציות האיראניות באזור עקרבא.

לאחר התקיפה נפרסו מחסומים צבאיים בסביבת נמל התעופה הבינלאומי של דמשק.

כזכור, לפני כארבעה חודשים סיכל צה"ל, בעקרבא, פיגוע רחפני נפץ שתכנן כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניים, כאשר לפי חלק מהדיווחים נהרגו שלושה פעילי חיזבאללה.

בחודש שעבר תקפו מטוסי חיל האוויר עשרות מטרות של כוח קודס האיראני ושל צבא סוריה, זאת בתגובה לשיגור רקטות על ידי כוח איראני משטח סוריה לעבר ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר