"אין מטבע פלסטיני"

השרה מירי רגב הציגה מטבע מתקופת המקדש • צפו

במהלך כנס שקיימה לתומכי 'הליכוד' הפתיעה השרה מירי רגב והציגה בפני המשתתפים מטבע עתיקה מהחפירות בעיר דוד בירושלים ואמרה: "כמה שלא יחפרו, לא ימצאו מטבע פלסטיני" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של השרה מירי רגב)

במהלך כנס שקיימה אמש (ראשון) לתומכי 'הליכוד', הפתיעה שרת ההתרבות מירי רגב והציגה בפני המשתתפים מטבע עתיקה שלטענתה נמצאה בחפירות בירושלים והיא מימי המקדש. "כמה שלא יחפרו בירושלים, לא ימצאו מטבע פלסטיני", אמרה רגב.

בנאומה התייחסה תחילה להחלטת פאטו בנסודה, התובעת הראשית בבית הדין הבינלאומי בהאג, ואמרה כי "לכל דור ודור יש את היוונים שלו ואת המכבים שלו. ובכל דור ודור יש את אלה שעושים את הכל כדי להרוס את מדינת ישראל. לאחרונה הצטרפה ליוונים החדשים התובעת מהאג".

בהמשך הציגה לקהל מטבע עתיק מימי בית שני ואמרה: "הבאתי מטבע בן יותר מ-2000 שנה, מטבע שמצאו בעיר דוד. כמה שלא יחפרו בירושלים לא ימצאו מטבע פלסטיני, מה לעשות?! חשבתי פשוט לשלוח כראיה ראשונה לתובעת מהאג, את המטבע העברי הזה מתקופת בית שני. אנחנו כאן כדי להישאר, במדינת ישראל ובירושלים בירתנו לעד."

לדבריה, "בכל תקופה יש מכבים, ואחד המכבים שמוביל את ישראל בגאון כבר יותר מעשור והביא לעוצמה כלכלית לעוצמה חברתית, לעוצמה לאומית, לעוצמה צבאית הוא ראש הממשלה, בנימין נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר