הספד מרגש. האזינו

בתו של ר' יוסף קהלני ז"ל, שנהרג בקו 947: "הוא היה איש של מצוות"

בשעה זו מובא למנוחת עולמים ר' יוסף קהלני בן ה-79, שנהרג אמש בתאונת האוטובוס הקטלנית; מעט לפני שהלוויה יצאה לדרכה, שוחחו בני משפחתו עם 'כיכר השבת' - בדמעות. האזינו (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בכסלו תש"פ | 23.12.19
הבת סופדת לאביה, ר' יוסף ז"ל (תמנה: באדיבות המשפחה)

"אבא אהוב שלי, אבא מדהים, עם הלב הגדול והנשמה היתרה, איש של מצוות שתמיד עזר לכולם - ולא משנה מה הבן אדם היה, דתי או חילוני" - כך, במילים חמות וכואבות אלו, נפרדת היום (שני) בשיחה ל'כיכר השבת' איריס סאייס, מאביה יוסף קהלני ז"ל, שנהרג בתאונה הקטלנית אמש.

כזכור, בתאונה בצומת בדק שבכביש 40, נהרגו ארבעה בני אדם, בהם קהלני בן ה-79, תושב פתח תקווה - שהשאיר אחריו שלוש בנות ו-14 נכדים. שמותיהן של שלוש הנשים שנספו בתאונה טרם הותרו לפרסום.

מעט לפני שאביה יוסף מובא למנוחת עולמים, בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה, שוחחו בני משפחתו עם 'כיכר השבת'. הבת, איריס, אמרה בבכי: "לא מגיע לו ככה ללכת, לאיש המדהים הזה. היו לו עוד הרבה תוכניות; לטייל עם אימא שלי ולעשות הרבה דברים ביחד".

"בטיפשות - שאני אפילו לא יודעת ולא מצליחה לכעוס, אני רק עצובה ממנה - לקחו לי את אבא שלי, לקחו לאימא שלי את הבעל שלה. עכשיו אנחנו פשוט עצובים, ולא יודעים מה עושים עם זה. אני מקווה שאבא רואה אותנו ומאושר למעלה איתנו".

איריס הוסיפה: "אני מקווה שלא תצטרכו לראיין עוד משפחות שקרה להם אסון שכזה. הלוואי ונהיה המשפחה האחרונה שזה פוגע בה".

זירת התאונה הקטלנית (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

"אימא חיכתה לאבא במשך שעות בבית", תיארה הבת, "והוא לא חזר, דאגנו ממש, עד שבשעה 22:00 הגיעו עובדים סוציאליים והודיעו לנו על הנורא מכל. לא חלמתי שיקרה משהו לאבא. הוא איש מלא שמחת חיים, זה לא נתפס".

"המסר שלי הוא, שאין בי כעס והאשמות. היום זה אנחנו, מחר זה משפחות אחרות. אבל אני קוראת לנהגים בכבישים: 'תשמרו על עצמכם', זה יכול להרוס משפחות לדורות שלמים", סיימה הבת האבלה.

הנכד, איתמר גזית, סיפר ל'כיכר השבת' על ר' יוסף ז"ל: "לסבא היה מנהג קבוע בכל שנה לעלות לכותל המערבי בנר ראשון של חנוכה, ולברך את כל בני המשפחה".

"הוא ניצח את המחלה הקשה פעמיים בגבורות נפש ותעצומות. סבא היה עמוד התווך של המשפחה בכל פרט ופרט", ספד לו נכדו.

ההרוג לצד רעייתו, האלמנה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר