עולה למתקפה

"הפכתי ל'ריאליטי' - 'לחבוט בשרה נתניהו'"

אשת ראש הממשלה טוענת לאחר הדיון בעניינה בבית המשפט כי "כל מי שמוצא את עצמו מחוץ לעבודה יודע שהוא יכול לסחוט כספים מהמדינה ולהתפרסם על חשבוני" (חדשות)

(צילום: דוברות)

לאחר הדיון שנערך בתביעה שהגישה נגדה החרדית שירה רבן שעבדה בעבר בבית ראש הממשלה, יוצאת שרה נתניהו למתקפה חריפה.

"חזרתי עכשיו מדיון הזוי באמת. בזבוז כספי מדינה במשך שנתיים על שטויות ושקרים של עובדים במעון רה"מ, שמקבלים חיבוק ועידוד מהתקשורת לחבוט בי".

היא הוסיפה, "זאת הנישה שפתחו לי לפני למעלה מ-24 שנה. כל מי שמוצא את עצמו מחוץ לעבודה יודע שהוא יכול לסחוט כפסים מהמדינה, לקבל חיבוק מהתקשורת ולהיות כוכב ריאליטי".

"הם רוצים לסחוט את המדינה ולהתפרסם על חשבוני", תקפה שרה נתניהו, שלסיום הודתה לכל האנשים שהגיעו לתמוך בה בבית המשפט, ולאלו שתמכו בה בלי להגיע למקום.

במהלך הדיון בבית המשפט אמרה נתניהו: "יש גבול לשקרים. יש פה מסכת שקרים. ואולי זו הזדמנות להגיד את מה שעל ליבי אחרי 23 שנה של פתיחת הנרטיב הזה. שאני מרגישה שזו באמת התעללות של התקשורת באמצעות עורכי הדין האלה ועובדים ממורמרים שמוצאים את עצמם בחוץ".

היא הוסיפה, "המטלה הזו להיות אחרי כל הסיפורים האלה להיות בבית זה מטלה מאוד קשה זה מבחינתי כמעט לחיות עם האויב. אני לפעמים ממש מפחדת מכל עובדת. וזה ממש קשה לחיות ככה .לפעמים, אני רוצה את השעות של אחר הצהריים שהם ילכו כדי שיהיה לי שקט ומקום להיות לבד עם עצמי, להיות עם הבנים שלי".

"זה כל כך קשה שלפעמים אני אומרת שאני לא יודעת איך בכלל אני מחזיקה מעמד עם עובדים כי הצל הזה של הנישה שפתחו עלי מאוד קשה. אז בוודאי שמנסה לנתק מגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר