מיזוג חדש

חטיבת 'גיל פרסום' התמזגה לתוך 'תוצאות אפקטיביות'

חטיבת גיל פרסום מתוך חטיבת גיל גרופ, בבעלות דוד גלפרין, התמזגה אל משרד הפרסום מהחמישייה המובילה במגזר החרדי דתי תוצאות אפקטיביות, של שעיה איצקוביץ (פרסום)

דוד גלפרין (צילום: יח"צ)

מיזוג חדש בעולם הפרסום החרדי/דתי: חטיבת גיל פרסום מתוך חטיבת גיל גרופ, התמזגה אל משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות.

גיל גרופ (1999) החזיקה עד היום 5 חטיבות, חטיבת הפרסום היוצאת, חטיבת הדיגיטל לניהול מדיה בדיגיטל וסושיאל מדיה, חטיבת הסטריט זכיינית מודעות רחוב. חטיבת הפרינט להדפסות גדולות ומורכבות, וחטיבת המתנות להזמנת מתנות בכמויות גדולות.

תוצאות אפקטיביות (1999) משרד פרסום מהחמישייה המובילה במגזר החרדי דתי האמון על מהלכים שיווקיים מהשורה הראשונה במגזר, וגלריית לקוחות מהמובילים במשק, זאת לצד מחלקת יחסי ציבור עם פעילות ענפה המלווה לקוחות רבים מחברות גדולות במשק הישראלי ועד עמותות צדקה וחסד.

חטיבת הפרסום בגיל גרופ מביאה איתה ידע עשיר וניסיון מצטבר בתחומי הדיגיטל, הדפוס, מדיית חוצות ופעילות עם לקוחות שונים ביניהם המכללה למנהל, בית החולים אסף הרופא ועוד.

על פי העסקה שנערכה אתמול, כל פעילות הפרסום לאחר המיזוג תהיה תחת תוצאות אפקטיביות. הפיתוח העסקי והקשר החם עם הלקוחות ינוהל ע"י שעיה וריקי איצקוביץ, בעוד גיל גרופ יביאו איתם את ניהול התפעול והמתודות הניהוליות הנובעות מידע נצבר של ניהול קבוצה בעלת 40 עובדים.

משעיה איצקוביץ מנכ"ל תוצאות אפקטיביות נמסר כי ענף הפרסום במעבר לעשור הבא משתנה ומקבל פנים חדשות, הוא עובר למבנה חדשני, מהיר, להתנסות חווייתית, למדיות חדשות, לצורך מתן מענה הולם ללקוחותינו במעבר לעידן הבא החיבור מעניק לנו מנוע צמיחה נוסף ללקוחות תוך כיבוש פסגות חדשות.

מדוד גלפרין הבעלים של גיל גרופ נמסר כי המהלך יאפשר ללקוחות בתחום הפרסום ליהנות ממותג מוביל בפרסום במגזר עם ניסיון מצטבר בניהול לקוחות מובילים במשק לאורך שנים בנוסף יתאפשר לקבוצה השואפת למצוינות להשקיע בחטיבות האחרות הצומחות, פרינט, סטריט וגיפט וגם באחות החדשה דיגיטל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר