חנוכה במודיעין עילית: תחנת טיפת חלב נוספת של 'לאומית' נחנכה בעיר

השבוע התקיים טקס חנוכת הבית למרכז טיפת חלב נוסף של 'לאומית שירותי בריאות' בברכפלד • סיקור ורשמים (חדשות הבריאות, מקודם)

רבנים, אישי ציבור וההנהלה הבכירה של 'לאומית שירותי בריאות' במחוז ירושלים נטלו חלק בטקס חנוכת הבית של טיפת החלב החדשה של 'לאומית שירותי בריאות' בברכפלד.

משכנה החדש והמרווח של טיפת החלב של 'לאומית' הוא ברחוב רשב"י 1, כאשר המעבר הוביל לשיפור משמעותי בהיקף ובאיכות הטיפול ללקוחות.

בין היתר נהנים הלקוחות מהרחבת שעות הפעילות, שירותי מזכירות נוספים ומגוון השירותים המקצועיים מבית לאומית שירותי בריאות.

מנהל השיווק למגזר החרדי ב'לאומית שירותי בריאות', הרב אפרים רוזנשטיין, שפתח את הטקס ציין את המהפכה שמובילה 'לאומית' בכל הקשור להתאמה לציבור החרדי תוך הקפדה ושימת דגש על כל העניינים הנוגעים להלכה ולאורח החיים החרדי, הרב רוזנשטיין הזכיר בהקשר לזה את כנס העיון השנתי של ארגון "בוני עולם" בשיתוף 'לאומית שירותי בריאות'. "אני מאחל לכל הצוות שימשיכו לעזור לכולם מכל הלב".

הגאון הרב אליעזר טורק שליט"א רב קהילת הפרושים בירך את הנהלת הקופה וציין את העובדה שהוא לקוח של הקופה והוא מכיר היטב את הרופאים שמעניקים לציבור שירות מיוחד בדגש והתחשבות בצד ההלכתי.

הגאון הרב שמעון ליפשיץ שליט"א, רב קהילת "חסדי אבות" בעיר, נשא דברים באירוע, ואמר: "זו הזדמנות להוקיר את הדמויות שאנחנו זכינו לראות כבר, האנשים שמחזיקים על כתפם את כל המערכות של לאומית שירותי בריאות. אני מכיר שנים ארוכות כלקוח ותיק בלאומית את העשייה והפעילות של לאומית ואני יכול להעיד שהדברים נעשים בכבוד גדול ובמחשבה מעמיקה איך להטיב עם האנשים בצורה הכי טובה...עכשיו מגיעים עם חידוש של מרכז לטיפת חלב בכדי לתת מענה רחב יותר לעשרות אלפי הלקוחות בעיר ".

עוד מדברי הרב ליפשיץ באירוע: "ראינו ביטוי של חז"ל שנתינה שנעשית עבור ילד קטן ובפרט עבור יונק זה מעמיד זכות לאורך שנים...מובא מהחוזה מלובלין שאת המורה שצריך להוקיר זה המורה של הא"ב כי בלי זה הילד הרך לא יכול להתקדם. טיפת חלב זה בבחינת גדול מלבין שיני חברו יותר ממשקהו חלב. אדם שמגיע לרופא עם תחושות לא טובות בפרט כשמדובר בילדים קטנים, ואם יודעים לתת בטיפת חלב את המענה הנכון על זה אמרו חז"ל גדול המלבין שיני חברו". הרב ליפשיץ בירך "שתהיה לכם סייעתא דשמיא להיות שלוחים נכונים לכל מי שיקבל שירות כאן ...שנזכה שאור הימים ישפיע עלינו בשפע ברוחניות וגשמיות ונזכה לאור חדש על ציון תאיר".

כן כיבד את המשתתפים באירוע הרה"צ רבי משה אלעזר מוסקוביץ שליט"א רב קהילת "תוצאות חיים" בנו של האדמו"ר ממעליץ שליט"א שאף קבע מזוזה בפתח המרכז.

את ברכת העיריה הביא חבר מועצת העיר מודיעין עילית ומחזיק תיק בריאות, הרב משה מוטרפרל, שאמר באירוע: "כמי שגדל בלאומית אני חש קשר מיוחד לאירוע הזה. אנחנו נמצאים בדיוק בחנוכה, היוונים ביקשו לכתוב על קרן השור שאין אלוקים, היוונים כבר אז דרשו שיכתבו על הקרן שזה היה לילדים הקטנים, בדומה לזה אנחנו רואים ההיפך, רואים שפותחים טיפת חלב בתיאום עם הרבנים וזה מראה על הרצון הטוב ועל היכולות, ועל החשיבות בדבר הזה, נותר לי לאחל שתהיה לכם כאן המון עבודה על חשבון המחלקות האחרות של הקופה".

מנהל מחוז ירושלים ב'לאומית שירותי בריאות' מר עודד ויגרצין אמר: "אני שמח לעמוד כאן בטקס פתיחת חלב שכבר פועלת חודשיים בהשקה מדורגת וכבר כוללת בתוכה מאות תינוקות. אלו מספרים מדהימים ולכן הגדלנו את המקום. אין ספק שזו עיר ברוכת ילדים וכן ירבו, יש לנו 4 מרכזים רפואיים בעיר אשר מעניקים שירות רפואי מקצועי ל15,000 לקוחותינו בעיר וידינו עוד נטויה. תודה רבה לכל הצוות הניהולי והרפואי ולמנהל קשרי הקהילה בעיר הרב מנחם פרוכטר על הפעילות המבורכת. אני מאחל שהמקום יתרחב ויגדל".

יאיר רט מנהל אזור יהודה ב'לאומית שירותי בריאות' שנעל את האירוע אמר: "אני חושב שחנוכה זה חג הכרת הטוב. אני רוצה להודות להנהלת המחוז, לרופא המחוזי ד"ר רפאל קיים, למנהלת האזור ולכל הנוגעים בדבר... אתם עושים עבודת קודש, שליחים אמיתיים להביא מזור לכל מי שצריך את זה. שהקב"ה ייתן לכם אור בבית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר