האב מדבר

הרב ברוך רוזנברג: "מאז החלטת מח"ש - יענקי מסתובב סהרורי"

הרב ברוך רוזנברג, אביו של יענקי, ילד מיוחד שהותקף על פי החשד בידי שוטרי מג"ב בערב ל"ג בעומר והשבוע הוחלט במח"ש לסגור את התיק נגד השוטרים - מדבר לראשונה (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

הרב ברוך רוזנברג, אביו של יענקי, ילד מיוחד שהותקף על פי החשד בידי שוטרי מג"ב בערב ל"ג בעומר והשבוע הוחלט במח"ש לסגור את התיק נגד השוטרים - מדבר לראשונה. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

לדברי האב: "יענקי מנסה לאסוף עצמו בכל הכוח, ובימים האלו בפרט הוא מיואש ומתוסכל מאד והוא אומר לי אבא תעזוב הכול, אין לנו סיכוי.

על ההתמודדות מאז האירוע אומר הרב רוזנברג כי "מדובר בקושי גדול מאד וכי בהתחלה, בימים הראשונים לאחר המכות הקשות יענקי ישן במיטה כמעט 24 שעות ברציפות במשך כמה ימים, מבלי שהוא מדבר על המכות שקיבל".

האב מספר ע ממשפט שזעזע אותו כשיענקי אמר לו "אבא קיבלתי את המכה של החיים שלי". לדבריו: "לאחר תקופה שהצליח קצת להתאושש, הוא עבר המון התפרצויות קשות, ומדובר בדברים שלא התרחשו הרבה זמן".

"יענקי יודע שהתיק נגד השוטרים התוקפים נסגר", מספר האב הכואב: "והוא כל הזמן שואל אותי ואנשים נוספים האם יש חדש בנושא, משום שהוא לא מבין בדקויות של הדברים, והדבר הזה גורם לו להסתובב סהרורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר