לאחר שעות

ללא נפגעים: כובתה שריפת ענק בבית המלון הנסיכה באילת

לאחר שעות ארוכות של מאבק בלהבות הענק, הצליחו כוחות הכיבוי להשתלט על השריפה בבית המלון הנסיכה שבאילת. האירוע הסתיים ללא נפגעים אך עם נזק כבד למקום (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: כיבוי והצלה)

לפני שעות אחדות סיימו לטפל 10 צוותים של לוחמי אש בשריפה מורכבת שפרצה אתמול ב-20:08 במלון הנסיכה בעיר אילת.

מדובר במלון גדול, הנמצא בשיפוץ נרחב כבר תקופה ארוכה ולמעט צוות מצומצם של פועלים העובדים במקום, הוא אמור להיות ריק מאדם. בתקופה האחרונה התקבלו מספר דיווחים על שריפות במלון והצוותים שהגיעו לזירה הבחינו בשריפות קטנות שהשליטה עליהן הושגה בקלות ובמהרה.

אמש (חמישי), היה מדובר בשריפה חריגה, בקנה מידה גדול מאוד. שריפה שהתחילה ככל הנראה, בקומה השלישית של המבנה המרכזי ובהעדר אמצעים למניעת התפשטות האש ופרוזדורי הרוח המשמעותיים שנמצאים במקום, התפשטה האש במהירות עד לקומה ה-12.

מכוחות הכיבוי וההצלה נמסר, כי לוחמי האש שהגיעו לזירה, נתקלו במטען אש גדול המזין את השריפה ומוביל אותה דרך הפיר המרכזי של המלון. מרדף אחר האש, המדלגת בין קומה לקומה, היא משימה קשה במיוחד כאשר מערכת המים של המלון לא פעילה ולכן בשלב הראשון הלוחמים ביצעו הגנה על הקומות ומנעו את התפשטות השריפה לרוחב הקומה.

במקביל לפעולות הכיבוי, ביצעו הלוחמים סריקות אחר לכודים, מחשש כי ישנם עובדים המתגוררים במקום. למרבה השמחה, האירוע הסתיים ללא לכודים או נפגעים אזרחיים ולמעט לוחם אש אחד שנחבל במהלך פעולות הכיבוי, הכול עבר בשלום.

בכיבוי והצלה ציינו כי נזק רב נגרם למקום.

הכבאים במקום, צילום: כיבוי והצלה

בשעה 00:22 הכריז מפקד התחנה שהוזעק למקום בשל גודלו של האירוע על שליטה במקום, שמשמעותה כי המקום נסרק באופן יסודי מספר פעמים ואין בו לכודים ומוקדי האש מתוחמים ונמצאים בשליטת לוחמי האש. רק לקראת השעה 02:00 סיימו הלוחמים את הטיפול באירוע והתחילו לשחרר כוחות לתחנה הראשית, לצורך טיפול בציוד והחזרת הרכבים לכוננות מלאה.

מלון הנסיכה נמצא במרחק רב יחסית ממרכז העיר ולכן, כבר בשלב הראשון, בו הובן גודל האירוע, הוקפצו מספר צוותים לתחנת הכיבוי לצורך כוננות ושמירה על העיר. צוותים אלה הספיקו, במקביל לאירוע במלון הנסיכה, לטפל בקריאה לשריפה במלון רימונים ובאירוע חילוץ במלון מג׳יק פאלס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר