אחרי 20 שנה

מאות חולי הסרטן הוטסו לנופש מרהיב • צפו

150 ילדים חולי סרטן יחד עם 100 אנשי צוות ו-4 טון ציוד. נפשו בחג החנוכה בפאפוס שבקפריסין. הפעם האחרונה שהם בחו"ל בחורף היה לפני כ-20 שנה. צפו בתיעוד המיוחד (חנוכה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)
לאחר 20 שנה, עמותת 'זכרון מנחם', בחרה לקיים את נופש החורף שלה לילדים חולי סרטן, השנה, בחו"ל - למרות הלוגיסטיקה המורכבת עם 100 אנשי צוות ו-4 טון של מזון.
השנה כאמור, בחרה העמותה לעשות שינוי מרענן ולקיים את הנופש בחורף במלון ׳הלגונה הכחולה׳ בפאפוס קפריסין, המלון הכשר והגדול באגן הים התיכון בניהולו של יוני כהנא.
זכרון מנחם בהנהלת חיים ומירי ארנטל (זוכי פרס ישראל) הטיסו לקפריסין במבצע מורכב 150 ילדים חולי, 100 אנשי צוות רפואי בכיר.

מדריכים ומדריכות ו-4 טון ציוד רפואי ולוגיסטי.

הילדים נהנו מחמישה ימים שכללו מגוון טיולים ואטרקציות: טרקטרונים, ג׳יפים, קארטינג, באולינג, טברנה, לונה פארק, סאגווי ועוד.
חיים ארנטל מספר לכיכר השבת: "זו הפעם הראשונה שאנחנו נוסעים בחורף לקפריסין ואני חייב לציין לשבח את השגרירות ואת האנשים הטובים ממלון ׳הלגונה הכחולה׳ אשר סייעו לנו לגרום לילדים לשכוח מטרדות וחששות המחלה וליהנות כמו שכל ילד צריך".
לדברי יוני כהנא מנהל המלון: "אין מילים לתאר את ההתרגשות שהיתה לנו לעזור ולשמח לילדי ׳זכרון מנחם׳. הילדים נהנו ממגון הפעילויות שיש לאי קפריסין להציע והכשרנו את מלון ׳הלגונה הכחולה׳ בפאפוס לטובתם, אני בטוח שהם חזרו עם המון כוחות להתמודד עם המחלה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר