במוצאי שבת • תיעוד

כתובות גרפיטי אנטישמיות רוססו על חנויות יהודיות בלונדון

חנויות ששייכות ליהודים במרכז לונדון, רוססו אמש (מוצ"ש) בכתבות נאצה בגנות היהודים. כוכבי 'מגן דוד' רוססו יחד עם כיתוב '119' - המתייחס לתיאוריה אנטישמית בזויה. צפו (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הטוויטר של James Sorene וארגון CST)

האנטישמיות בלונדון שוב מרים ראש: כתובות נאצה אנטישמיות רוססו אתמול בלילה (מוצאי שבת) על חנויות באזור בלסייז פארק והמפסטד שבלונדון. ברחבי האזורים הללו רוססו כוכבי 'מגן דוד' יחד עם הכיתוב 119 המתייחס לתיאוריית קונספרציה אנטישמית.

מנכ"ל BICOM (מכון ליחסי יהדות בריטניה-ישראל) ג'יימס סורן צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה ממסעדה בסגנון ישראלי לשעבר, שבה רוססו כתובות גרפיטי אנטישמיות. כמו כן, בעוד כמה מקומות ברחבי העיר רוססו כתובות גרפיטי על מסעדות ואתרים עם זיקה יהודית.

ארגון הביטחון הקהילתי ליהודי אנגליה CST הנלחם נגד אנטישמיות, פרסם תמונה של הגרפיטי בחנות Oddbins וכתב בטוויטר כי הוא "מודע למספר דוגמאות לכתובות נאצה אנטישמיות בלסייז פארק והמפסטד אמש". הארגון קורא לתושבים לפנות למשטרה עם כל מידע על חשודים או מעורבים במעשים.

כיתוב ה- 9/11 מתייחס לתורת הקונספירציה האנטישמית לפיה יהודים היו אחראיים לאסון בנייני התאומים בניו יורק לפני כ-19 שנה.

ה-BOD (ארגון מנהיגות של יהודי בריטניה) הגיב למקרים האלו ואמר כי "זו תזכורת לכך שאנטישמיות עדיין איתנו. אנו מקווים כי ננקטת פעולה למציאת החשודים ולהענישם. בואו ונפעל לנצח את האנטישמיות בשנת 2020!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר