יצאנו לבדוק • צפו

כך קרה מהפך הניקיון בעיר ירושלים • צפו

העיר ירושלים הייתה במשך שנים רבות מוזנחת ומלוכלכת. בשנה האחרונה חל מהפך. ראש העיר הנכנס משה ליאון, עמד בהבטחת הבחירות שלו והעיר עברה שינוי אמיתי • יצאנו לבדוק. צפו (ניקיון)

(צילום: כיכר השבת)

לעיר ירושלים נדבקה במשך השנים התדמית של העיר המלוכלכת והמטונפת, מי שהסתובב בשטח יכל לראות שאכן, העיר לא "מטופחת" במיוחד. ראש העיר החדש של ירושלים, משה ליאון התחייב בהבטחת הבחירות שלו להפוך את העיר ירושלים לפנינת יופי.

'כיכר השבת', יצא לשטח לבדוק, האם ליאון אכן עמד בהבטחתו ויש שינוי אמיתי בניקיון העיר ובחיצוניות של העיר.

יצאנו בשעת בוקר מוקדמת מאוד לבדוק מה קורה בשטח, דיברנו עם עובדי הניקיון עם המנהלים שלהם ועם ראש המערך, איציק נידם, כולם ציינו את העובדה שבאמת, ליאון שם בראש מעיניו את נושא הניקיון, כל יום הוא בודק, חוקר ושואל איך זה מתקדם ואיך אפשר עוד לשפר - לרווחת התושבים.

בנוסף, ליאון שם דגש גם על חזות העיר ועל הגנים בירושלים, הלכנו לגינה ירושלמית חדשה שם הסבירו לנו האחראים על הגינה ועל ההתחשבות בתושבים, כאשר כל דבר בגינה נעשה בשיתוף הציבור.

לסיום, כפי שראיתם בעיניכם, מהפכת הניקיון הירושלמית תופסת תאוצה, הרחובות נקיים, גנים חדשים נפתחים, בתים ישנים עוברים ריענון וירושלים נהפכת להיות המובילה בתחום הניקיון.

יחד עם זאת, העובדים והמנהלים מבקשים, אל תקחו זאת כמובן מאליו ותנו יד עם עובדי הניקיון, הימנעו מללכלכך או להשליך אשפה לא במתקן המיועד לכך.

צפו בראיון המלא

איציק נידם, סמנכ"ל וראש מערך התפעול בעירייה בראיון באולפן "כיכר השבת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר