כתב אישום

הפעוטה יצאה לבד ממעון, המטפלת החרדית - מואשמת

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מטפלת חרדית שהפעילה פעוטון בירושלים, בעבירות של השארת ילד ללא השגחה, לאחר שאחת הפעוטות במעון יצאה לבדה אל הרחוב (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מטפלת חרדית שהפעילה פעוטון בביתה ברובע היהודי בירושלים, בעבירות של השארת ילד ללא השגחה, לאחר שאחת הפעוטות במעון יצאה לבדה אל הרחוב.

הסיפור התרחש לפני כחודשיים וחצי, כאשר לפי כתב האישום, במעון טופלו על-ידי המטפלת לבדה 10 פעוטות בגילאי שנה עד שלוש, בהם הפעוטה א.כ. שהיתה באותה העת בת כשנה ו-8 חודשים.

המטפלת נהגה לצאת עם הילדים מהפעוטון ולעלות עמם קומה אחת, אל גג הבניין, שם הציבה מגלשות ומשחקי חצר, בהם שיחקו הפעוטות.

לפני כחודשיים וחצי, בסביבות השעה 10:30 בבוקר, יצאה המטפלת עם הפעוטות כדי לעלות לגג הבניין, אך כאשר חלק מהפעוטות כבר החלו לעלות במדרגות, היא נזכרה כי שכחה את הטלפון הנייד שלה בפעוטון וחזרה לקחת אותו.

הפעוטות הושארו בזמן ללא השגחה ובזמן הזה, הפעוטה א.כ., ירדה במדרגות עד לדלת הכניסה, שלא היתה נעולה ויצאה לבדה אל הרחוב. כעבור כחצי שעה היא אותרה על ידי עובר אורח, ששמע אותה בוכה מחות משרדו במרחק כ-300 מטרים מהפעוטון.

עובר האורח אסף את הפעוטה, שהייתה מלוכלכת ויחהפ, והחל לחפש אחר הוריה. כעבור כרבע שעה, בשעה 11:13, הוא פנה למשטרה שהפיצה את תמונתה בקרב הקהילה וכעבור כמחצית השעה, היא זוהתה על-ידי מכר של המטפלת.

בכתב האישום נטען עוד כי בפרק הזמן שנמשך כשעה ורבע, מהרגע שהפעוטה יצאה מהפעוטון ועד שזוהתה, המטפלת לא שמה לב כי א.כ. נעדרת, רק כאשר המכר התקשר ודיווח לה על כך, נודע לה על המקרה.

"במעשיה המתוארים", נכתב בכתב האישום, "השאירה הנאשמת ילדה שטרם מלאו לה 6 שנים בלא השגחה ראויה, ובכך סיכנה את חיי הילדה, וכן פגעה או עלולה היתה לפגוע פגיעה ממשית בשלומה או בבריאותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר