אפליית החינוך המיוחד

אבי מימרן תוקף: כך משה גפני עצר את פתרון המשבר

לאחר שהשיג את תמיכת יאיר לפיד, אחמד טיבי ו'הליכוד' למאבקו נגד אפליית החינוך המיוחד במגזר החרדי, אבי מימרן טוען כי משה גפני, יו"ר ועדת הכספים, עצר את הפתרון (חינוך)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

לאחר שהשיג את תמיכת יאיר לפיד, אחמד טיבי ו'הליכוד' למאבקו נגד אפליית החינוך המיוחד במגזר החרדי, העיתונאי אבי מימרן, מגיש 'המהדורה המרכזית' ברדיו 'קול חי' ואב לילד מיוחד, טוען כי משה גפני, יו"ר ועדת הכספים, עצר את הפתרון. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

מימרן סיפר כי השיג תמיכה של יאיר לפיד, אחמד טיבי וסיעת 'הליכוד' לעצירת ההעברות למשרד האוצר בכדי להפעיל מנוף לחץ להשיג את תקציב החינוך המיוחד במגזר החרדי אל לדבריו גפני מנע זאת: "הגענו לרגע ההצבעה ואני ניגש לגפני ואומר לו "כולם נגד, תצביע גם אתה נגד ואז במשרד האוצר ישתוללו".

לדבריו: "הרב גפני סירב ואמר לי שהוא אינו יכול לתקוע את המדינה, ואנחנו היינו בטוחים שאם זה לא יעבור במשרד האוצר יעשו ככל שביכולתם להגיע איתנו להסדר, אבל משום מה גפני לא שם. ניסיתי ללמד עליו זכות ואני פשוט לא מצליח.

"יאיר לפיד, מיקי לוי, אנשי כחול לבן, אחמד טיבי, מלכיאלי שזועק, כולם איתנו, ורק גפני מתעקש.
"ולאחר שגפני ראה שיש רוב, הוא איים בשלב כלשהו שהוא לא יעלה בכלל את הנושא הזה להצבעה, כדי שהוא לא יצטרך להיות היחיד שמצביע נגד, וזה מה שהוא עשה בסופו של דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר