עם תמונת ערפאת

יום ייסוד הפת"ח: דגל אש"ף על חומות ירושלים

אלמונים תלו את דגל הארגון הפלסטיני על חומות העיר העתיקה. כעבור שעה קלה, הסירו אותם • "אף דגל, גדול ככול שיהיה, לא יפגע בריבונות ישראל בירושלים, ובאחדותה" (ארץ)

(צילום: מאור צמח, לך ירושלים)

דגל אש"ף נתלה היום (רביעי), על חומות העיר העתיקה בירושלים, סמוך לשער שכם. הדגל, נתלה על ידי האלמונים בימים בהם מציינים 55 שנה להיווסדות ארגון הפת"ח.

על הדגל, שהוסר כעבור שעה קלה, הודפסו תמונותיהם של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וקודמו בתפקיד, מייסד הפת"ח יאסר ערפאת.

שוטרים שהגיעו למקום, הסירו את הדגל ופתחו בסריקות לאיתור אחרי מפרי סדר. "מרגע היוודע העניין המשטרה פעלה להסרת הדגל, לסריקות באזור ולחיפוש אחר מפרי הסדר", עדכנו בדוברות המשטרה.

כזכור, ישראל החליטה להתעלם מבקשת הרשות ולא לאפשר לתושבי מזרח ירושלים להצביע בבחירות לפרלמנט ולנשיאות הפלסטינית.

ראש העיר משה ליאון אמר בתגובה: "הריבונות היחידה בירושלים היא הריבונות הישראלית. לא אתן לאף ארגון לנסות לדרוס רגל בעיר. נעמוד איתנים מול כל מי שינסה לערער על ריבונותה של מדינת ישראל בירושלים".

עוד הוסיף ליאון: "מיד עם תליית הדגל זיהו עובדי הפיקוח העירוני את המפגע ובשיתוף פעולה מהיר מול משטרת ישראל הדגל הוסר לאלתר".

מאור צמח, יו"ר ארגון לך ירושלים שהביא את תליית הדגלים לידיעת הגורמים הרלוונטיים אומר ל'כיכר השבת' בתגובה: "אף דגל, גדול ככול שיהיה, לא יפגע בריבונות ישראל בירושלים, ובאחדותה".

הוא הסביר, כי "בימים אלו, מציינים בארגון הטרור פת"ח חמישים וחמש שנה להיווסדותו. בפעילי פת"ח בירושלים, יש להילחם בכל הכוח ולא לאפשר כל פרובוקציה המתסיסה את העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר