הלם באלעד

85 נשים חרדיות מתחננות: אל תפטרו אותנו

חרב הפיטורין, שמונף - כפי שדווח ב'כיכר' - מעל ראשן של עשרות נשים מאלעד, בהן אמהות למשפחות ברוכות ילדים, חד-הוריות ונשות אברכים, נראה כעת ממשי מתמיד; צפו בתחינתן (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הנשים העצובות (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

85 נשים חרדיות נמצאות בימים אלו בסכנת פיטורים קרובה מעבודתן, והן החליטו לא לשתוק יותר, אלא לפנות ללבם של פקידי הממשלה - בניסיון למנוע את הצעד החמור.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', הבחירות הקרובות - השלישיות בתוך שנה - צפויות לגרום לפיטוריהן של עשרות הנשים, תושבות העיר אלעד, המועסקות בחברת 'גאודע' שמספקת שירותים למשרדי הממשלה, בשל הקיפאון בפעילות המשרדים, וצמצומים שנגזרו מכך.

עובדה זו אילצה את הנהלת החברה להודיע על צמצומים בסניף באלעד, שהעסיק את הנשים הללו, ובעקבות כך הם הודיעו על פיטורים אפשריים.

היום הדבר תפס תאוצה, כאשר העובדות החלו לעבור הליך שימוע של טרום פיטורין, והשל כך הם התאספו במשרדים, בתחינה נואשת למנוע את המהלך הקשה.

פתח משרדי החברה המעסיקה

חבר העירייה ברק צברי אומר ל'כיכר השבת': "אם השימוע יוביל אכן לפיטורי הנשים, זה אומר שעשרות משפחות, בהן ברוכות ילדים, חד-הוריות או שאביהן אברך, ידרדרו לסכנת קיום ממשית".

תחילה פנה צברי פנה לשר המשפטים, שפקידי משרדו מעורבים בצעד שהוביל למצב זה, אך היום החליט לעלות מדרגה במאבק ולהודיע כי "בשבוע הבא תיערך הפגנה מול משרד המשפטים, ואני רוצה לראות את פניו של הפקיד המשרדי שיסתכל בבית המשפט בפניהן של 85 הנשים ויגיד שלא מעניין אותו הלחם של ילדיהן".

צברי, לצד הנשים שעבודתן בסכנה

"כולם מסכימים בהמשך סבסוד הפרויקט שמעסיק אותן, ומה שחסר זה רק שפקיד במשרד המשפטים ייתן לחיצה על הכפתור ויזרים את המנה במלואה לשנה זו" טוען צברי. "חבל שעוד מאות ילדים יסבלו בגלל טעויות קריטיות כאלו".

חבר העירייה מספר: "מה שקרע לי את הלב, זה שישנן מספר אמהות חד-הוריות, שכל מחייתן תלויה במקור פרנסה זה. לחשוב שעכשיו הולכים להוציא מאות מליונים לבחירות... הזוי ובושה שכך קורה במדינת היהודים בשנת 2020".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר