ארה"ב

המחבל ממונסי יואשם בשישה ניסיונות רצח

תומס גרפטון בן ה-37, המחבל שדקר באמצעות מצ'טה בבית הרבי מקאסאן יואשם בשישה ניסיונות לרצח, כך עולה מכתב אישום מתוקן שהוגש לבית המשפט המקומי (חדשות, עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מעצרו של תומס גרפטון (צילום: מתוך רשת CBS, משטרת ניו יורק)

תומס גרפטון בן ה-37, המחבל שדקר באמצעות מצ'טה בבית הרבי מקאסאן יואשם בשישה ניסיונות לרצח, כך עולה מכתב האישום המתוקן שהוגש לבית המשפט המקומי.

כזכור, משפחתו של הרב יוסף ניימן, שנפצע קשה בפיגוע הדקירה במונסי, עדכנה בסוף השבוע במצבו של אב המשפחה שנדקר במצ'טה ונפגע במוחו. "גם אם יקרה נס ויחלים, יהיה משותק".

"מצבו של אבא שלנו כל כך קשה שעדיין לא ביצעו שום טיפול בידו הימנית", הוסיפו. "הרופאים לא אופטימיים בנוגע לסיכויים שלו לחזור להכרה, ואם באורח פלא ונס יתאושש באופן חלקי, הרופאים צופים נזק מוחי בלתי הפיך למוחו והוא יישאר עם שיתוק ויכולת הדיבור שלא תיפגע למשך כל חייו".

המחוקק החרדי בראיון ישיר ממונסי

הפיגוע בוצע במהלך חג החנוכה, נכנס תומס גרפטון, בן 37 ממוצא אפרו-אמריקני, לביתו של האדמו"ר מקאסאן במונסי ניו יורק כשהוא חמוש במאצ'טה ותקף את החוגגים שהיו במקום לרגל הדלקת נרות החנוכה. חמישה בני אדם נפצעו באירוע, בהם שניים במצב קשה.

בן ציון וידר, מחוקק מחוזי ברוקלנד, הגיב לקריאת ליברמן ליהודים לעלות לישראל בעקבות הפיגוע ואמר: "ליברמן לא עושה לנו טוב כשהוא אומר דברים כאלו, נכון שלהתגורר בארץ ישראל זה דבר טוב, אבל הקריאה שלו גורמת לפחד, וגם גורמים בממשל המקומי אמרו לי שהקריאה שלו לא עושה להם טוב".

וידר הוסיף: "אם הוא רוצה להסית שיעשה את זה בישראל, לנו יש המון דברים להתעסק בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר