הרג שני בני אדם

הנהג מתאונת האופניים: היה בהשפעת קנאביס

לאחר שמונה הארכות מעצר, המשטרה קבעה כי החשוד שדרס למוות את שני רוכבי האופניים בסמוך למושב בני ציון, היה תחת השפעת סמים ועל רכבו נתפסו דברים לא חוקיים (ארץ)

זירת התאונה (צילום: דוברות זק"א)

לפני כשלושה שבועות, שני רוכבי אופניים, כבני 40, נהרגו, כתוצאה מפגיעת רכב, בכביש 5511, סמוך למחלף הדרים שבשרון. היום (ראשון), המשטרה סיימה את החקירה וקבעה כי הנהג החשוד בן ה-29, היה תחת השפעת קנאביס.

חקירת האירוע החלה לפני כשבועיים בתאונת דרכים בכביש 5511 - המהווה ציר גישה למושב בני ציון. כוחות משטרה יחד עם בוחני תנועה וכוחות הצלה נוספים, הגיעו למקום שם התברר כי נהג רכב פגע בשני רוכבי אופנים.

במסגרת חקירת המשטרה שנערכה לבירור נסיבות התאונה - התברר כי החשוד, נהג מצפון לדרום ברכב ספורט ובמהירות מופרזת של למעלה מ-150 קמ"ש.

החשוד ביצע עקיפה של כלי רכב בטרם הגיע לעקומה שמאלה ואז הוא איבד שליטה על רכב הספורט, וכתוצאה מכך סטה מהכביש ופגע במעקה בטיחות שמעבר לשול שמאל ובשני רוכבי אופניים שרכבו זה אחרי זה בשול הדרך.

זירת האסון על יד מושב בני ציון

החוקים שהגיעו למקום בשעת מעשה הבחינו בשקית ובה סם מסוכן מסוג קנאביס, שעל פי החשד, הושלכה ע"י החשוד לאחר התאונה. בוחני המשטרה הצליחו לקשור את השקית עם הסמים לחשוד ונמצאה התאמה בין טביעות האצבע שנלקחו מהשקית לטביעות אצבעותיו של החשוד.

בנוסף, במהלך החקירה החשוד נלקח לבדיקת סמים, וחוות דעת שהתקבלה קבעה כי החשוד נהג ברכב כשהוא תחת השפעת סמים מסוג קנאביס.

אם לא די בכך, הרכב בו נהג החשוד ככל הנראה עבר הסבה לא חוקית ובוצעו בו שינויים טכניים ותוספות בניגוד לחוק, כאשר מטרת שינויים אלה הייתה, לשפר ולהאיץ את מהירות נסיעת הרכב.

במושב האחורי ברכבו של החשוד מצאו החוקרים 6 מיכלים ובהם נוזל מתנול, עם מערכת ייעודית להזרמת הנוזל למנוע. עפ"י החשד את המתנול רכש החשוד בחנות לממכר אביזרי רכב.

במשטרת ישראל מציינים: "כי ללא קשר לנסיבות התאונה שנחקרה, כי שימוש במתנול המוזרם למערכת רכב, מקרר את המנוע ומאפשר נסיעה לאורך זמן במהירות גבוהה יותר. נוזל זה משמש מכוניות מירוץ במירוצים ברחבי העולם".

דבריו של קצין אגף התנועה במשטרת מרחב שרון, רפ"ק עוזי דבי.

החשוד, בן 29 מאור עקיבא, נעצר מיד לאחר התאונה והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת, כשנציג המשטרה טען במהלך הדיונים לחשש של החשוד משיבוש הליכי החקירה והמשפט, למסוכנות של החשוד בשל המעשים בהם הוא חשוד ולחשש שקיים כי יימלט מאימת הדין.

היום (ראשון) כאמור, בדיון הארכת מעצר שמיני במספר, הטוען המשטרתי הגיש הצהרת תובע, בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו כבר בימים הקרובים. מעצרו של החשוד הוארך ב-4 ימים ועד ליום רביעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר