הרוג שני ביממה

לאחר חיפושים: תושב ערערה שנעדר - אותר ללא רוח חיים

שעות לאחר היעדרותו של תושב ערערה, הבוקר הוא אותר ללא רוח חיים במכונית שהתהפכה בסחף המים סמוך לכביש 6, מצפון לגבעת ניל"י. אמש טבע בן 72 שרכבו נפל לתוך נחל תנינים (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט' בטבת תש"פ | 06.01.20
(צילום: דוברות המשטרה)

לאחר חיפושים ארוכים שנערכו מאז אמש (ראשון) הבוקר אותר גבר ללא רוח חיים בסחף המים סמוך לכביש 6, מצפון לגבעת ניל"י. לאחר בדיקה קצרה התברר כי מדובר בעלי אגבריה, תושב ערערה בן 47 שנעדר מאז אתמול אחר הצהריים לאחר שנסחף סמוך למקום.

במשטרה עדכנו כי מ-6:00 בבוקר החלו שוב הסריקות באזור נחל דליה בסיוע מסוק ויחידות יל"מ, מתנדבים, יחידות חילוץ גליל כרמל וכלבנים. כעבור זמן קצר עדכנה המשטרה כי אותרה גופו של אגבריה.

פראמדיקית מד"א מאי דיין סיפרה: "מיד כשהתקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א על איתור הרכב במים והגבר שלכוד מחוסר הכרה בסמוך אליו הוזנק צוות אמבולנס למקום האירוע אבל עקב תוואי השטח לא הייתה גישה לנחל עצמו. לאחר פעולות החילוץ הגבר שהיה מחוסר הכרה הוצא מהנחל והובא ברכב לחבירה איתנו סמוך לרמת מנשה. הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בניידת לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

ואכן בתום הליך זיהוי רשמי והודעה שנמסרה למשפחה, מאשרים במשטרה כי הגבר שאותר הבוקר הנו הנעדר עלי אגבריה מערערה.

אמש נמסר, כי על פי מידע ראשוני הנעדר, יחד עם בנו (כבן 27), נסעו במכוניתם באזור הנחל הסמוך לגבעת ניל"י, וכאשר ניסו לחצות את אותו נסחפו בשיטפון. הבן הצליח להיחלץ מהנחל ואילו האב נסחף במורד הוואדי עד שאבד קשר העין עמו. מפקד תחנת זכרון יעקב פתח אמש חפ"ק באזור הנחל לשם קליטות הכוחות ותדרוכם אך באישון לילה החיפושים נעצרו עד לשעות הבוקר.

השיטפונות אתמול. דוברות המשטרה

אמש טבע למוות ערן הרנשטט, תושב בנימינה בן 72 שנסחף עם רכבו בשיטפון ברחוב הנחל במושבה לתוך נחל תנינים.

בשל מזג האוויר, עדיין חסומים מספר כבישים כביש החוף נפתח כעת לתנועה לאחר שהיה חסום החל מאמש בעקבות ההצפות.

באזור נהריה, בתום הערכת מצב מיוחדת שקיימה מפקדת תחנת נהריה - סנ"צ מרי דניאלי, יחד עם גורמי הפיקוח והבטחון בעיריה וכב"ה, עקב פגעי מזג האוויר, הוחלט להמשיך ולחסום את שדרות הגעתון לתנועת כלי רכב, על מנת לשמור על בטחון משתמשי הדרך.

בשלב זה, תתאפשר חציית הגעתון ברחובות הראשיים (ויצמן והרצל), אולם נסיעה לאורך הגעתון לא תתאפשר הבוקר, אלא רק לתנועת הולכי רגל. ככל שמפלס המים הזורמים בגעתון ירד, לצד ניקוז הכביש והכשרת התנועה הבטוחה בו, תצא הודעה בהמשך בדבר פתיחת השדרה לתנועת כלי רכב.

גם הבוקר, המשטרה בפריסה מבצעית מוגברת בצמתים הראשיים ובמוקדי ההצפות, על מנת לסייע לציבור הנהגים ולהזרים את התנועה לצירים בטוחים

אתמול ירדו גשמים חזקים בעוצמה מאזור השרון וצפונה, גרמו להצפות וחסימות כבישים לאורך החוף מעתלית דרך חיפה ועד נהריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר