מגובה 5 מטרים

במהלך שיפוץ: פועל בן 74 נפל מסולם ונהרג

תושב חיפה, פועל בן 74, נפל הבוקר (שני) מסולם, מגובה של כחמישה מטרים, תוך כדי עבודות שיפוצים באולם בחיפה. הוא פונה תוך כדי החייאה אך בבית החולים נקבע מותו (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תושב חיפה, פועל בן 74, נפל הבוקר (שני) מסולם, מגובה של כחמישה מטרים, תוך כדי עבודות שיפוצים באולם בחיפה. הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים כשהוא סובל מחבלת ראש, אך שם נקבע מותו.

לירון פריינטה חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בפועל שנפל מסולם תוך כדי עבודות שיפוצים. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

פראמדיק על אופנוע מד"א ערן גולדשטיין וחובש בכיר על אופנוע מד"א יגאל גולדשטיין, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר שוכב על הרצפה בסמוך לסולם, סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של כ-5 מטרים. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם סימני חבלת ראש. התחלנו מייד להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה מתקדמות, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי".

מהמשטרה נמסר כי "במוקד 100 התקבל דיווח בדבר תאונת עבודה קטלנית בחיפה, במסגרתה גבר נפל אל מותו מסולם, ככה"נ במהלך שיפוץ אולם אירועים הנמצא סמוך לכניסה הדרומית של חיפה.

"עפ"י גורמי רפואה, המנוח, תושב חיפה בן 74, נפצע באורח אנוש אולם בתום נסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר