"לא בדיחה"

תרחיש האימה: בחור ישיבה נלכד בתא המטען באוטובוס

בחור ישיבה אמריקאי שהגיע לביקור בישראל רצה להוציא את תיקו מתא המטען באוטובוס - וננעל בתוכו. במשך דקות הוא היה נעול עד שהזעיק את המשטרה וחולץ בשלום • צפו (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הבחור בתא המטען (צילום: מתוך האינסטגרם)

תרחיש האימה של כל מי שמנסה להוציא את המזוודה שלו מתא המטען וחושש להינעל בתוכו הסתיים הפעם בנס: בחור ישיבה אמריקאי, בן 19, שהגיע לביקור בישיבתו בישראל ננעל במוצאי שבת בתא המטען של קו 947 של 'אגד', בדרך לירושלים, בעת שניסה לחלץ את תיקו. הצעיר נשאר לכוד בפנים במשך 20 דקות, במהלך הנסיעה מצומת אל על ועד חילוצו בצומת חמד, כך דווח ב-ynet.

הצעיר הצליח בקור רוח ליצור קשר עם המשטרה ודיווח להם כי נלכד בתא המטען. בשיחה עם מוקד 100 של המשטרה הוא אמר: "ניסיתי להוציא את המזוודה שלי, הדלת פתאום נסגרה והנהג המשיך בנסיעה. אני צריך עזרה. אני ממש מפחד".

משטרת ישראל הגיעה אל האוטובוס אחרי שזיהתה את מיקומו באמצעות אפליקציית "המאתר" שברשותה. שוטרים הורו לנהג לעצור וחילצו את הצעיר כשהוא ללא כל פגע.

בזמן הנסיעה בתא המטען הספיק הצעיר להעלות סטורי באינסטגרם ולעדכן את עוקביו בהתרחשות המסעירה. "חברים, אני בתא מטען של אוטובוס בזמן שהאוטובוס בתנועה", אמר. "הלב שלי דופק במהירות, אבל אני בסדר. התקשרתי למשטרה, בינתיים אני פה בין כל התיקים והמזוודות. זה ממש מלחיץ".

השוטרים שהגיעו לחלץ את הצעיר המבוהל תחקרו את נהג האוטובוס בשטח והוא זומן לחקירה בתחנת משטרת הראל. גם את זה תיעד הצעיר בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "כל זה בשבילי? לא הייתם צריכים".

מהמשטרה נמסר: "הודות לשיתוף פעולה בין יחידות המשטרה תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, הצלחנו לאתר את הנוסע במהירות וללא פגיעה פיזית".

דובר אגד רון רטנר אמר בתגובה כי בדיקת האירוע מעלה כי הנוסע נכנס לתא המטען של האוטובוס בקו 947 בצומת אל על כדי להוציא את כבודתו, "מבלי לעדכן את הנהג מבעוד מועד ומבלי להתייחס לשילוט המואר והבולט המזהיר על הסכנה הכרוכה בכך, שילוט המפנה את הנוסעים לבקש את עזרת הנהג כדי שחלילה לא ימצאו עצמם ננעלים בתאים כפי שאירע במקרה מצער זה".

עוד אמר הדובר כי "האירוע התרחש ביום קשה, סוער וגשום ולנהג לא הייתה כל יכולת לחזות או לראות את התנהגותו הנאיבית וחסרת האחריות של הנוסע שרק בדרך נס הפגין תושייה ועוז רוח תוך כדי נסיעה, הזעיק את המשטרה כדי שזו תאתר ותעצור את האוטובוס בדרכו לירושלים.

"הנוסע הבין והודה ברוב יושרו בטעותו ואף בתום חילוצו התחבק בחום עם נהג האוטובוס ההמום, תוך שהוא מודה שהאירוע נגרם בשל רשלנותו ושאין לו כל טענה לנהג האוטובוס שכאמור נדהם לגלותו נחלץ בדרך נס מהאירוע הקשה הזה. יש לשבח את משטרת ישראל על מהירות תגובתה ופעולתה הנמרצת לחילוץ הלכוד כמו גם לקרוא ולהתריע את ציבור הנוסעים שלא להיכנס עם כל גופם לתאי המטען לצורך הוצאת כבודה אלא להסב את תשומת לב הנהגים ולבקש את עזרתם כדי להימנע מאירועים חריגים וקשים שיכולים היו להסתיים בדרך טרגית ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר