אירוע מרגש

גדולי הרבנים בסיום הש"ס לע"נ הרבנית נעמי ברייטקופף ע"ה • צפו

קהל רב מתושבי שכונת הר נוף השתתפו בסיום הש"ס המרגש לע"נ הרבנית נעמי ברייטקופף ע"ה • בראש המשתתפים: הגרב"מ אזרחי, הגר"מ שטרנבוך והגר"א חדש • צפו (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: זוהר רווס)

רבנים, ראשי ישיבות וקהל רב מתושבי שכונת הר נוף השתתפו אמש (ראשון) בסיום הש"ס המרכזי בשכונה שהתקיים לעילוי נשמתה של הרבנית נעמי ברייטקופף ע"ה. המעמד המרגש נערך בבית הכנסת "חסדי נפתלי", בראשותו של בעלה, הגאון רבי יהודה ברייטקופף.

המעמד התקיים בראשותם של גדולי הרבנים: חבר 'המועצת', הגרב"מ אזרחי; הראב"ד הגר"מ שטרנבוך; הגר"א חדש משגיח ישיבת 'מיר'; הגר"ש כץ והגר"י חברוני ראשי ישיבות חברון; האדמו"ר מסקאהל, הגר"ד זיכרמן, הגר"מ צוקר ומזכיר 'המועצת' לשעבר וחוקר הגר"מ שפירא מלובלין, הרב אבישי שטוקהמר.

המעמד נפתח בדבריו של חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת 'עטרת ישראל', הגרב"מ אזרחי, שדיבר על מעלתה של הנפטרת הרבנית ע"ה, ועל היכרותו רבת השנים עם המשפחה ועם העלה - שהיה תלמידו המוהבק בישיבת 'חברון'.

לאחר מכן נשא דברים, ראב"ד 'העדה החרדית', הגר"מ שטרנבוך, שהפליג בחשיבות לימוד הדף היומי לבעלי בתים ועל המומחיות של רב בית הכנסת במסירת השיעורים הללו.

ראש ישיבת חברון הגר"י חברוני, האריך על המעלה הגדולה שהיה לרבנית במסירת השיעור והביע תקווה כי תמשיך לדאוג לשיעור גם בשבתה על יד כסא הכבוד.

לאחר מכן, נערך סיום הש"ס, על ידי משתתף השיעור, הרב יוסף בירנבוים, שזכה לסיים את הש"ס עוד בהיותו בחור צעיר ועכשיו הוא סיים בפעם השלישית במסגרת שיעורי הדף היומי של הגר"י ברייטקופף.

החזן מוטי בויאר בביצוע השיר באירוע

לאחר השמחה הגדולה של המשתתפים - בסיום הש"ס, הפליא החזן מוטי בויאר, בשירת 'אנא עבדא' וריגש את המשתתפים הרבים.

לקראת סוף האירוע, נשא דברים אחד ממשתפי השיעור, הר"ר מרדכי קוגל, שהצליח לרגש את הקהל ואת בני המשפחה בדבריו על הרב והרבנית.

הערב ננעל בהתרגשות גדולה ובהרגשת התרוממות, כאשר מתפללים נוספים קיבלו על עצמם להשתתף בשיעור הקבוע ולסיים את הש"ס בעוד שבע שנים וחצי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר