פגיעה בפרטיות

ניר חפץ תובע חצי מיליון ש"ח מיאיר נתניהו

עד המדינה בתיק 4000, תובע חצי מיליון ש"ח מבנו של ראש הממשלה, בטענה כי צייץ פרסומים שגויים, פגע בפרטיותו ופעל כדי "למקסם את נזקי התובע", כלשון התביעה (חדשות)

(צילום: Gili Yaari/Flash90)

עד המדינה בתיק 4000, ניר חפץ, הגיש היום (שני) תביעה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בסך חצי מיליון שקלים.

לטענת פרקליטיו של חפץ, עורכי הדין רון רביב ואילן סופר, התביעה הוגשה "בגין עוולות נזיקיות שונות שעוול הנתבע כלפיו, לרבות פגיעה בפרטיותו, תוך שהנתבע חותר למקסם את נזקי התובע, מתוך כוונת זדון ברורה וטהורה".

לפי הטענה בכתב התביעה, יאיר נתניהו פרסם עשרות ציוצים שגויים לעשרות אלפי עוקביו ברשת החברתית טוויטר, ובכך עורר גל של שמועות.

יצוין כי ניר חפץ תובע גם את שר המשפטים אמיר אוחנה, שחשף מעל דוכן המליאה פרטים האסורים בפרסום מחקירותיו של ניר חפץ.

"שר המשפטים ניצל באופן פסול, בזוי וזדוני את בימת הכנסת כדי לפגוע בניר חפץ ובמשפחתו ולנסות להדיח אותו מעדות האמת שמסר לרשויות האכיפה. אם מר אוחנה בונה על כך שמסך החסינות יציל אותו ממעשיו החמורים, כפי שתכנן כשהקריא את הנאום הפוגעני מן הכתב, טעות בידיו", אמרו אז פרקליטיו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה למעשה של אוחנה כי "על אף שפרשת הסחיטה של עד המדינה ניר חפץ חמורה ביותר וצריכה להטריד כל אזרח, יש לכבד את צו איסור הפרסום שהטיל בית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר