אלפים בסיום הש"ס אצל האדמו"ר ממישקולץ – מנהיגה הרוחני של פ"ת

קהל האלפים עבר במשך מספר שעות עד אור הבוקר לקבל מידי האדמו"ר ממישקולץ את 'יין הישועות' הידוע בסגולתו (חרדים, מקודם)

(צילום: יח"צ)

אלפים מתושבי פתח תקוה ומרחבי הארץ, השתתפו אמש במעמד הענק של סיום הש"ס המרכזי בעיר פתח תקוה, שהתקיים בבניין הענק ורב הממדים של חסידות מישקולץ שבמרכז העיר פתח תקוה.

כ"ק מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א - מנהיגה הרוחני של העיר, סיים את הש"ס שלימד ברבים בפעם השישית בשיעורו העיוני והפופולארי ב'דף היומי' בעיון, ונשא את המשא המרכזי במעמד, נאום מרתק ומרגש בגודל שכר קביעת עיתים לתורה, שריגש את קהל האלפים עד לדמעות.

כידוע שיעורו של האדמו"ר ממישקולץ ב'דף היומי בעיון' מושך אליו קהל המונים מכל גווני הקשת בעיר, בזכות כושר הסברתו המיוחד של האדמו"ר, וגאונתו המופלגת בכל חלקי התורה.

שיאו של המעמד היה עת עברו אלפי האנשים עד אור הבוקר, לפני מרן האדמו"ר ממישקולץ להתברך ולקבל את 'יין הישועות' – יין הסיומים שהתברך בכוח התורה ע"י האדמו"ר בעת סיומי המסכתות שסיים בשיעורו הקבוע בדף היומי, כשכל אחד מקבל מידי האדמו"ר בקבוק אישי מיין סגולי זה, אשר הוא בדוק ומנוסה לרפואות וישועות גדולות בכל העניינים. כידוע מברכותיו של האדמו"ר ממישקולץ נושעים המונים, ומגיעים אליו מכל חלקי הארץ לקבל ברכה, עצה ותושייה.

את ברכת עיריית פתח תקוה הביא ראש העיר מר רמי גרינברג, שאמר בדבריו: "האדמו"ר ממישקולץ – מנהיגה הרוחני של העיר, הוא גאוות העיר פתח תקוה, האדמו"ר וחצרו מכניסים אור ותקווה להמוני תושבי העיר, מה שלא נמצא בשום עיר אחרת".

את האירוע הנעימו להקת פרחי ירושלים עם 12 נערי פלא, ובליווי מקהלת ישיבת מישקולץ וחזנים ידועים, שזימרו לכבודה של תורה, בלחנים חדשים ומרגשים שהולחנו במיוחד לאירוע גדול זה.

האירוע אף הועבר על מסכי פלאזמה ענקיים ברחבי העיר פתח תקוה בו צפו המונים שלא יכלו להיכנס מחמת הדוחק להיכל החגיגה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר