פגישה מכרעת

לאחר שפרש: מלכת אנגליה לא מוכנה לוותר

מלכת אנגליה אליזבת, המתקרבת לגיל 100, החליטה להיכנס לעובי הקורה ולנסות למנוע את עזיבתם של הנסיך הארי ורעייתו מייגן מהממלכה • מחר תתקיים פגישה מכרעת (עולם)

המלכה אליזבת' (צילום: shutterstock)

לאחר ההלם שתפס את הממלכה הבריטית כאשר הנסיך הארי ורעייתו מייגן הודיעו כי הם מוותרים על מעמדם כחברים בכירים בבית המלוכה הבריטי, מלכת אנגליה אליזבת זימנה אותם לפגישה - והודיעה כי היא לא מוכנה לוותר עליהם.

המלכה בת ה-93, תקיים מחר (שני), באחוזתה הפרטית בסנדריגנהאם, 'ועידת חירום', עם הנסיך 'הסורר' הארי, אחיו וויליאם והאבא - הנסיך צ'ארלס.

על פי כלי התקשורת בבריטניה, הפגישה המצומצמת הזו נועדה בשביל ללחוץ על הארי שלא יעזוב את תפקידי בית המלוכה ולא יעבור לקנדה יחד עם התינוק ארצ'י ורעייתו מייגן.

למעשה, זו תהיה הפגישה הראשונה של הנסיך הארי עם סבתו המלכה, רעייתו מייגן הנמצאת בקנדה, תשתתף בפגישה המצומצמת עם המלכה דרך שיחת ועידה בווידאו.

המלכה מאכילה פילים. באדיבות רשת NBC

המשא ומתן עם בני הזוג נמשך כל סוף השבוע ובני הזוג מעדיפים כי יסתיים מהר ככל הניתן. על פי הדיווחים, רצונה של המלכה שהמשא ומתן יסתיים לפני הופעתו הרשמית של הארי ביום חמישי הקרוב באירוע מלכותי. מכיוון שעל פי התכנית, מיד לאחר האירוע הוא צפוי לעזוב לקנדה.

כזכור, הנסיך ורעייתו תכננו לעזוב את תפקידיהם המלכותיים ולחלק את זמנם בין בריטניה לארה"ב. בהודעתו ציין הארי: "נמשיך לכבד את מחויבויותינו לבית המלוכה".

לפי הדיווח, בני הזוג נאלצו להתמודד בשנים האחרונות מול אינספור ידיעות ביקורתיות ורכילותיות מצד העיתונות הצהובה בבריטניה, כאשר מייגן ספגה את עיקר האש.

בין היתר יצאו דיווחים רבים על מתיחות בין מייגן לבין גיסתה קייט, רעייתו של אחיו הבכור וויליאם, שעתיד לפי סדר הירושה להפוך למלך בריטניה.

עוד ציינו בני הזוג, שבכוונתם לחלק את זמנם בין בריטניה לצפון אמריקה. "שיווי המשקל הגיאוגרפי הזה יאפשר לנו לגדל את בנינו מתוך הערכה למסורת המלכותית שלתוכה הוא נולדה, ובה בעת לספק למשפחה שלנו את המרחב להתמקד בפרק הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר