בשל מצבו הרפואי

ראובן ריבלין קיצר את עונש המאסר של נוחי דנקנר

לאחר שהפרקליטות סגרה את התלונה שהגיש אסיר כנגד 'הטייקון', נוחי דנקנר. היום, נשיא המדינה ראובן ריבלין, מעניק לו חנינה של ארבעה חודשי מאסר שיומרו למאסר על תנאי (חדשות)

(צילום: פלאש 90)

לאחר שהפרקליטות סגרה את התיק נגד 'הטייקון', נוחי דנקנר, היום (שני) הודיע נשיא המדינה ראובן ריבלין כי הוא החליט לחון את דנקנר ולהוריד לו ארבעה חודשי מאסר.

מצבו הרפואי של דנקנר, כך נמסר, גרם לנשיא המדינה ראובן ריבלין, להמיר כארבעה חודשים מתקופת מאסרו, במאסר על תנאי שיתווסף לעונש המאסר על תנאי שהוטל עליו.

מדובר בבשורה טובה לדנקנר, מכיוון שכבר בזמן הקרוב (בתחילת חודש מאי) הוא יוכל לעמוד בפני 'וועדת השחרורים' של השב"ס.

בבית הנשיא מסבירים כי "ההחלטה התקבלה על בסיס מצבו הרפואי של דנקנר בימים אלה. הנסיבות הרפואיות החדשות לא עמדו בפני בית המשפט בעת מתן גזר הדין ואשר על פי חוות דעת רפואיות, הוחמרו מאוד במהלך מאסרו ומחייבות התערבות רפואית דחופה".

יחד עם זאת, הנשיא לא קיבל בקשתו של דנקנר למחיקת המרשם הפלילי שהיה לו בתיק.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לפרקליטו של נוחי דנקנר, המרצה בימים אלה עונש מאסר לאחר שהורשע בהרצת מניות אי.די.בי, כי החליטה לסגור את תיק החקירה נגדו.

בחודש שעבר התיר בית המשפט לפרסם כי המשטרה מנהלת חקירה נגד דנקנר, שהועבר מכלא מעשיהו לכלא ניצן בעקבות תלונה שהוגשה נגדו על ידי אסיר אחר. על פרטי החקירה והחשדות הוטל צו איסור פרסום שנמצא עדיין בתוקף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר