לא מגיב

אחרי שהודח מראשות העיר טבריה: רון קובי מסתגר

בניגוד להרגלו להגיב מיידית לכל דבר, מאז הודח מתפקידו על ידי השר זאב אלקין, רון קובי מסתגר בלשכתו ולא עונה לטלפונים • מחר, הוא צפוי להגיש עתירה לבג"ץ (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: יונן סינדל, פלאש 90)

רון קובי מסתגר מאז ההודעה על הדחתו מראשות העיר טבריה בתוך הלשכה בקומה השלישית בבניין עיריית טבריה - כך מדווח הערב (שני) בחדשות הערב של כאן 11.

לפי הדיווח, קובי, הרגיל להגיב על כל אירוע במהירות באמצעות שידורים חיים בעמוד הפייסבוק שלו, אף לא עונה לטלפונים.

ככל הנראה, מחר יגיש קובי עתירה לבג"ץ נגד ההחלטה להדיחו מתפקידו, תוך שימוש בנימוק כי מדובר בממשלת מעבר, בלי סמכות להדיחו - וכעת הוא מכין את העתירה בלשכתו.

יצוין כי מבחינה חוקית, רון קובי אמור להפסיק להשתמש בשירותי העירייה, את הרכב היוקרתי עליו להחזיר ולהשתמש ברכבו הפרטי.

בעקבות התגודדות של עשרות תושבים מחוץ לבניין העירייה ולקראת יציאתו מהבניין לעבר ביתו, הזמין ראש העיר המודח משטרה, ולמקום הגיעו מספר ניידות לשמור על הסדר.

ל'כיכר השבת' הגיע תיעוד של העיתונאי המקומי שמעון כהן פותח שמפניה מול בניין העירייה לרגל ההדחה של ראש העיר.

פותחים שמפניה (צילום: מיכאל מועלם)

כזכור, השר זאב אלקין, שקיבל את סמכויות שר הפנים אריה דרעי לנושא זה, הודיע הצהריים כי החליט להפסיק את כהונתו של קובי, לאחר שבחן את נימוקי הדרג המקצועי בנוגע לכישלון אישור תקציב העירייה במועד הקבוע בחוק, על ידי ראש העירייה וחברי המועצה.

לאחר קבלת החלטת השר אלקין, כינס שר הפנים, אריה דרעי, ישיבה עם אנשי המקצוע במשרד הפנים והחליט למנות את סמנכ"ל משרד הפנים, מוני מעתוק, ליו"ר הועדה הממונה טבריה.

לדברי דרעי, "הדבר החשוב ביותר כעת הוא להחזיר את עיריית טבריה למסלול, ולהבריא אותה כדי שתושבי העיר לא ייפגעו. מיד לאחר החלטת השר אלקין, מיניתי את סמנכ"ל משרד הפנים, מוני מעתוק, עובד בכיר וותיק במשרד הפנים, לראש המועצה הממונה ואיתו פקידים נבחרים ממספר משרדי ממשלה שיכהנו כחברי מועצה ויעשו ככל יכולתם המקצועית לסייע לעיר טבריה ותושביה".

קובי בראיון באולפן 'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר