עותר לבג"ץ

רון קובי: "אלקין חותמת גומי אלקינית מבישה"

ראש עיריית טבריה המודח, רון קובי, יעתור היום לבג"ץ ויבקש להחזירו לתפקידו: "ממשלת ישראל הנוכחית בגדה בעם ישראל ומכרה את המדינה לכת של דרעי והחברים שלו" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
קובי ודרעי (צילום: פלאש 90)

ראש עיריית טבריה המודח, רון קובי, יעתור היום (שלישי) לבג"ץ ויבקש להחזירו לתפקידו: "ממשלת ישראל הנוכחית בגדה בעם ישראל ומכרה את המדינה לכת של דרעי והחברים שלו".

קובי תקף, בשידור בעמוד הפייסבוק שלו, את ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "ביבי בכיין אומר בתקשורת שהוא לא רוצה שפקידים ינהלו את המדינה, ומה הוא עושה? שולח פקידים לנהל את טבריה".
באשר להחלטת השר זאב אלקין והעתירה לבג"ץ: "אנחנו מאמינים בבית המשפט ובצדק. השר חתם כמו חותמת גומי. הוא לא נפגש איתי, לא דיבר איתי ולא עשה דבר כדי לרדת לחקר האמת. חותמת גומי אלקינית מבישה. אלקין, אני מקווה שאתם כבר לא תהיו בממשלה. הליכוד יצטרך לשבת באופוזיציה כי אתם ביישתם את מדינת ישראל".

לדבריו: "ממשלת ישראל הנוכחית בגדה בעם ישראל ומכרה את המדינה לכת של דרעי והחברים שלו. סיסמת הבחירות של דרעי הייתה 'ביבי צריך אריה חזק'. מסתבר שאריה חזק זה אריה גנב, ומסתבר שביבי באמת חלש ומפחד ממנו".

את דבריו חתם ואמר: "פגעתם בדמוקרטיה של ארץ ישראל ושל העיר טבריה. 10 אלף איש בחרו בקלפי רון קובי, ואתם משכתם את השטיח מתחת לרגליים של כולם. עם ישראל מתבייש בכם. יש אלוהים, והוא איתנו הטבריינים.

"הכנרת עולה ועולה, אתם תמשיכו לבוא לטבריה, תראו את המים עולים ובעזרת השם נעשה ונצליח כי יש אמת ודמוקרטיה ויש שופטים בירושלים".

רון קובי בראיון באולפן 'כיכר השבת'

כזכור, השר זאב אלקין, שקיבל את סמכויות שר הפנים אריה דרעי לנושא זה, הודיע אתמול כי החליט להפסיק את כהונתו של קובי, לאחר שבחן את נימוקי הדרג המקצועי בנוגע לכישלון אישור תקציב העירייה במועד הקבוע בחוק, על ידי ראש העירייה וחברי המועצה.

לאחר קבלת החלטת השר אלקין, כינס שר הפנים, אריה דרעי, ישיבה עם אנשי המקצוע במשרד הפנים והחליט למנות את סמנכ"ל משרד הפנים, מוני מעתוק, ליו"ר הועדה הממונה טבריה.

לדברי דרעי, "הדבר החשוב ביותר כעת הוא להחזיר את עיריית טבריה למסלול, ולהבריא אותה כדי שתושבי העיר לא ייפגעו. מיד לאחר החלטת השר אלקין, מיניתי את סמנכ"ל משרד הפנים, מוני מעתוק, עובד בכיר וותיק במשרד הפנים, לראש המועצה הממונה ואיתו פקידים נבחרים ממספר משרדי ממשלה שיכהנו כחברי מועצה ויעשו ככל יכולתם המקצועית לסייע לעיר טבריה ותושביה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר