גרימת מוות ברשלנות

מות הכלה שהתחשמלה: הוגשו כתבי אישום

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד נדב לוי ואליהו יחיא בגין גרימת מותה ברשלנות של הכלה שני ברדיצ'בסקי ז"ל, אשר התחשמלה למוות בביתה, ימים לאחר חתונתה (חוק ומשפט)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שני לוי ע"ה (צילום: מתוך פייסבוק - 'בטר המרכז לבניה ועיצוב')

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שלישי) לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד נדב לוי (39) ואליהו יחיא (64) מטירת הכרמל בגין גרימת מותה ברשלנות של הכלה שני ברדיצ'בסקי ז"ל אשר התחשמלה למוות בביתה בטירת הכרמל בימי ה'שבע ברכות' שלה.

מעובדות כתב האישום שהוגש, באמצעות עוה"ד רמי סלאמה, עולה כי במועדים הרלוונטיים לכתב האישום היה נדב לוי, נכדו של בעל הדירה ברח' ביאליק 28 בטירת הכרמל, אחראי על השכרת הדירה וגם התחזוקה השוטפת שלה, לרבות טיפול בליקויים שונים בדירה באמצעות בעלי מקצוע.

כמו כן , עולה מכתב האישום, כי בתקופה זו ביצע אליהו יחיא עבודות אחזקה שונות בדירה לבקשת נדב . בין היתר, ביצע אליהו עבודות חשמל בדירה, וזאת חרף העובדה כי אינו חשמלאי מוסמך כדין.

שבועיים לפני האסון, ובהתאם לחוזה שכירות שנחתם עם דני ברדיצ'בסקי , עבר דני להתגורר בדירה יחד עם כלתו הטריה שני ברדיצ'בסקי ז"ל .

מרגע כניסתו לדירה, נתקל דני בבעיות חשמל חוזרות ונשנות, והוא התלונן על כך בפני נדב, אשר הפנה אותו לאליהו כשהוא מציין בפניו כי אליהו הינו איש האחזקה של הדירות ברשותו והוא יוכל לסייע לו בבעיות החשמל בדירה.

אליהו הגיעה במספר הזדמנות לדירה, חיזק מספר חוטים רופפים בארון החשמל. אך שוב קפץ מפסק הפחת בדירה ונפסק זרם החשמל.

בשל כך, קנה נדב, ארבעה ימים לפני האסון, מפסק פחת חדש, ומסר אותו לדני וביקש ממנו לתאם התקנה עם אליהו. דני תיאם עם אליהו להגיע ביום 23/08/17 להתקין את מפסק הפחת.

מצמרר; הבעל הטרי בכה: 'תודה שזכיתי להכיר אותך'

עוד עולה מכתב האישום, כי ביום האסון, שהו דני והמנוחה בדירה. דני הדליק את המזגן בדירה ויצא לתפילה בבית הכנסת והמנוחה נשארה לבד בדירה.

בכתב האישום נכתב כי: "באותה עת עקב קצר החשמלי היה מתח גם בשפופרת הארקה שבשקעי הדירה, ובמקומות מוארקים אחרים, לרבות בצנרת המתכתית של המים. המנוחה ופתחה את זרם המים במקלחת. זרם המים הוליך בתוכו חשמל, אשר חדר אל גופה של המנוחה .

"המנוחה נפגעה מעוצמת זרם החשמל שחדר את גופה, נפלה ארצה ופעולות החייאה שבוצעו בה על ידי צוותי מד"א לא הועילו, ומותה נקבע במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר