יסכימו לאיחוד?

האיום של נתניהו על בנט: איחוד או שתפוטר מהביטחון

ראש הממשלה המעוניין בריצה משותפת של כל מפלגות הימין העביר מסר לשרים נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ' כי אם לא ירוצו עם הבית היהודי - יפוטרו מכהונתם כשרי ממשלה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו איים לפטר שרים, וזאת במטרה לקדם איחוד בין כל מפלגות הימין - כך חשף הערב (שלישי) עמית סגל במהדורה המרכזית של חדשות 12.

לפי הדיווח, נתניהו נפגש עם שר הביטחון נפתלי בנט מספר פעמים לפני החבירה עם האיחוד הלאומי, והעביר לו מסר ולפיו אם ירוץ לבד, לא יוכל להמשיך בתפקידו בממשלה.

בסביבתו של נתניהו הסבירו כי לא מדובר באיום, אלא בתיאור עובדתי: בנט ייאלץ לבדל עצמו מנתניהו, יתקוף אותו קשות, ולכן לא יוכל לעשות זאת כשהוא מכהן כשר בממשלת נתניהו.

מסר דומה הועבר גם לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ', אך גם כאן מדובר כנראה בתיאור עובדתי, שכן אם בנט יפרוש, סמוטריץ', החבר במפלגתו, לא יוכל להישאר בממשלה.

מיכאל שמש דיווח ב'כאן חדשות' כי נתניהו נפגש היום פעמיים עם יושבי ראש הימין החדש והאיחוד הלאומי, בנט וסמוטריץ', בניסיון להוביל לאיחוד גדול בימין. בפגישה ביקש סמוטריץ' לנתניהו שילחץ על פרץ כדי שיעזוב את בן גביר, אך נתניהו סירב לכך.

שקד פונה לפרץ (צילום: דוברות)

כפי שכבר דווח מוקדם יותר היום, נכון לעכשיו, הימין החדש של נפתלי בנט ואיילת שקד תתמודד יחד עם האיחוד הלאומי של בצלאל סמוטריץ', בעוד הבית היהודי של רפי פרץ, תתמודד עם עוצמה יהודית של איתמר בן גביר.

סקר שפורסם הערב בחדשות 12 מעלה כי 'הימין החדש' ו'האיחוד הלאומי' יקבלו ברשימה משותפת שישה מנדטים, ואילו 'הבית היהודי' יקבל ארבעה מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר