סוער בטלז סטון

בית הספר שובת: התלמידות מפחדות מהעובדים הערבים

בית הספר 'בית יעקב - אוהל חסיה' שביישוב טלז סטון שובת, בהחלטה משותפת של המורות והורי התלמידות. הסיבה: 400 התלמידות סובלות מהפועלים הערבים העובדים בשטח בית הספר (ארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
תלמידות בבית הספר (צילום: באדיבות המצלם)

בית הספר החרדי 'בית יעקב - אוהל חסיה' שבשכונת אחוזת יערים ביישוב טלז סטון שובת היום (רביעי) וזאת בהחלטה משותפת של צוות המורות והורי התלמידות, כך נודע ל'כיכר השבת'.

מזה כמה חודשים ש-400 תלמידות בית הספר סובלות מפועלים בני מיעוטים שעובדים בתוספות בנייה בבית הספר. לאורך החודשים האחרונים, התקבלו לא מעט תלונות על ערבים שדחפו בנות, הציקו להן, צילמו אותן, עד שנוצר מצב שבנות מפחדות להגיע לבית הספר ולצאת ממנו.

תלמידות ופועלים בשטח בית הספר

אתמול, הורי התלמידות הודיעו להנהלה ולמורות כי האחריות היא עליהן, ועל כן, חלק מצוות המורות החליטו לגבות את ההורים שהכריזו שביתה. בעקבות השביתה שהוכרזה, כ-200 ילדות לא הגיעו היום ללימודים.

ראש המועצה יצחק רביץ הגיע הבוקר לבית הספר והבטיח לטפל בנושא. לטענת אחד ההורים נחתם הסכם עם המועצה לטיפול בתופעה, אך דבר לא נעשה עד כה ולכן לא היה מנוס מלצאת לשביתה.

ממועצת קרית יערים נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה כי "בבית הספר מתנהלות עבודות להרחבת המבנה, עקב מחסור חמור בכיתות. העבודות מתנהלות בפיקוח צמוד של משרד החינוך והמועצה המקומית במטרה לסיים את הבניה בהקדם, תוך שמירה קפדנית על שלום התלמידות וביטחונם.

מחאת התלמידות

"כל פניה או תלונה שמגיעה מטופלת באחריות מרובה ובאופן מיידי. כך קרה אתמול כאשר בשעות הבוקר התקבלה פניה על כניסת פועלים בניגוד לנהלים, הקבלן המבצע נקרא לשימוע במועצה. המועצה תמשיך לפקח שלא יקרו מקרים מאין אלו".

לטענת המועצה, "בבית הספר אין שביתה, והלימודים מתנהלים כסדרן".

תלמידות ופועלים - בתוך בית הספר
העבודות בשטח בית הספר
העבודות בשטח בית הספר
העבודות בשטח בית הספר
העבודות בשטח בית הספר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר