אחיו של ראש הממשלה

עידו נתניהו: יש כאן הפיכה שלטונית, המציאו עבירה חדשה

בטוח שמדובר בהפיכה שלטונית; תוקף את היועמ"ש מנדלבליט שלדבריו מתערב בפוליטיקה ומשוכנע שבפרקליטות הניחו שאחיו יתקפל ויגיע לעסקת טיעון • ד"ר עידו נתניהו, אחיו של רה"מ, מדבר (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ד"ר עידו נתניהו, רופא, סופר ומחזאי, אחיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טוען כי בפרקליטות המציאו עבירה חדשה, בתיק 4000, עבירה של סיקור אוהד, בכדי להפיל את ראש הממשלה ולהחליש את הליכוד. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

לדבריו: "באופן אובייקטיבי יש כאן סוג של הפיכה שלטונית. אני לא נכנס לנבכי נשמתם של אנשים בנוגע למניעים, אבל החסינות היא מאבני היסוד של הדמוקרטיה".

אם ביקשת חסינות, מדוע להתנגד לכינוס הוועדה שתדון בחסינות?

"נתניהו ביקש חסינות מחוסר ברירה, משום שמנדלבליט תזמן את הדברים לתקופת זמן קצרה מאד, ויש כאן התערבות פוליטית גסה של מנדלבליט.

"פתאום הכול מקרי כשאנחנו לפני בחירות. מנדלבליט מקבל החלטות תמיד לפני הכרעות חשובות של נתניהו, וכל הדבר הזה הוא פארסה אחת גדולה".

לדבריו: "אני דיי משוכנע שהפרקליטות ומנדלבליט הניחו כבר מזמן שראש הממשלה ייכנע ויבקש להגיע לעסקה. אני לא מאמין שהם רצו שזה יימשך כל כך הרבה זמן, והם בוודאי שלא רצו שהדברים שנחשפו אודות שיטות החקירה וכו' ייחשפו, ואגב הם עדיין לא הגישו את כל חומר הראיות לצוות ההגנה ולך תדע מה עוד יש שם ומה הם מסתירים.

"הסיבה שאוסרים עליו לקבל סיוע כספי לייצוגו המשפטי מבן דודו נובעת מתוך רצון ללחוץ עליו להגיע לעסקה", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר