'כת הזוועות'

בכירת משרד הרווחה מספרת: זה מה שהתרחש בכת של אהרן רמתי

ימים לאחר מעצרו של אהרן רמתי, בכירת משרד הרווחה, אפרת שרעבי, מתארחת באולפן 'כיכר השבת' ומספרת מה התרחש בחדרי הכת: "סגפנות נורא קשה ואלימות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

ימים לאחר מעצרו של אהרן רמתי, סגנית מנהלת מחוז ירושלים במשרד הרווחה, אפרת שרעבי, מתארחת באולפן 'כיכר השבת' ומספרת מה התרחש בחדרי הכת: "סגפנות נורא קשה ואלימות". הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

לדבריה: "למעשה גם בשנת 2015 היו לנו חשדות יותר חמורים על הנעשה שם, אבל לא הצלחנו להוכיח את האינדיקציות שלנו, אבל עכשיו יש לנו כמה נשים שיצאו מהכת ומסרו עדויות יותר מפורטות על דברים שהם ראו וחוו בתוך הכת עצמה".

מה יש בראיות הללו שאמור להפחיד אותנו, כי הציבור החרדי שבע כותרות מפרשיית אהרן רמתי, בגלל מה שקרה ב 2015, כולל מכתבים חריפים מאד של גדולי הרבנים, שלאחריהם התיק הזה קרס בסופו של דבר

"התיק קרס בשנת 2015 לא כי לא היה כלום, אלא כי לא הצלחנו להוכיח את מה שקרה, הפעם העדויות שיש לנו הן מבפנים.

"אז לא ידענו שבמקום פועל גן ילדים עלוב, מנוכר ומאד דל, ולא יכול להיות שעשרה ילדים מתחנכים בתנאים כאלה, ומעבר לתנאים הדיווחים הם על שיטות חינוך מאד פוגעניות ואלימות, תוך כדי הזנחה כלפי הילדים, ומן הסתם גם הגננות הן חוסות תחת הסמינר של אהרן רמתי, והם מדברות מתוך אותה אידיאולוגיה שהוא מטיף לה, של סגפנות נורא קשה ואלימות.

על בסיס מה החלטתם שמדובר בכת?

"אחד הדברים שמגדירים כת, זהו חוסר יכולת של קבוצת אנשים בגירים להחליט עבור החיים שלהם, וכל החלטה קטנה כגדולה צריכה לקבל את אישור הרב, וכרגע ישנם שם בין ארבעים לחמישים נשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר