"מרוויח כסף"

הסוף להשמצות. יאיר נתניהו מאיים בתביעת דיבה

בנו של ראש הממשלה מושמץ באופן קבוע כי אינו עובד וחי על חשבון משלם המיסים. כעת, נמאס לו, ולאחר עוד ויכוח עם עיתונאי ברשת הטוויטר הודיע כי יתחיל לתבוע דיבה (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: FLASH90)

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר נתניהו, מושמץ פעמים רבות על ידי מתנגדיו הפוליטיים של אביו, בין היתר בכך שהוא אינו עובד אלא חי על חשבון משלם המיסים.

היום (חמישי) בציוץ בחשבון הטוויטר שלו הודיע נתניהו הבן, כי מי שיכתוב עליו שהוא לא עובד, יהיה חשוף לתביעת דיבה.

זה התחיל מציוץ של כתב גלצ, מיכאל האוזר טוב, בנו של ח"כ צבי האוזר טוב ממפלגת 'כחול לבן' שהודיע "היום שוב אפסיק לשדר עד לסיומה של מערכת הבחירות. מקווה שכמה צייצנים פה לא יתאכזבו יותר מידי", תוף שהוא מתייג את יאיר נתניהו.

נתניהו הבן, המתעמת באופן תדיר עם עיתונאים בטוויטר הגיב: "הבחירות הוכרזו כבר לפני חודש. ובחופשה הזאת אתה תקבל תשלום ממשלם המסים או לא?".

בהמשך, בתגובה לציוץ שככל הנראה נמחק הוסיף: "כן האמת שכן. את הכסף שלי אני מרוויח בעצמי מגופים פרטיים שאני מייצג ומרצה להם בתור פרילנס. לא לקחתי שקל אחד בחיי ממשלם המסים. המדינה מאבטחת אותי כי יש הערכות מודיעיניות חד משמעויות וברורות שאני יעד מובחר לחטיפה/ רצח של גורמי טרור ומדינות עוינות. מצטער שאני לא מוכן להרצח ולחסוך".

פעילי שמאל מפריעים לנאום של יאיר נתניהו בארה"ב (צילום: מתוך הטוויטר של ישראל כהן)

"וזאת ההזדמנות להבהיר. אני עובד גם עובד. אני פרילנס שמייצג ארגונים שונים של הסברה ששוכרים אותי להרצות או לייצג אותם. נמאס לי מהפייק ניוז עלי".

לכן הודיע יאיר נתניהו: "אני מודיע חגיגית שמעכשיו כל אדם שיכתוב עלי שאני לא עובד, יהיה חשוף לתביעת דיבה (גם אם הוא לא עיתונאי וסתם אדם פרטי שכתב בפייסבוק)".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר