"אני מתבייש"

העיתונאי הדתי נגד הרב פרץ: "אם הוא ידרוש, אקום ואצא"

עיתונאי מעריב והמגיש הדתי הפופולרי של 'כאן', מבהיר: "אם אני אשב בבית הכנסת והרב רפי פרץ יקום לדרוש, אני לא אהיה מסוגל להישאר במקום ולכן אני אקום ואצא" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
העיתונאי הדתי קלמן ליבסקינד (צילום מסך מתוך חשבון הפייסבוק של ליבסקינד)

הביקורת החריפה בציבור הדתי לאומי כנגד הפרת ההסכם של רפי פרץ עם איתמר בן גביר לא שוקעת, העיתונאי הדתי קלמן ליבסקינד הבהיר כמה הוא סולד מהרב פרץ ואמר, "אם הוא ידרוש בבית הכנסת - אקום ואצא".

ליבסקינד, הנחשב לדמות אהודה במגזר הדתי לאומי, הוא עיתונאי בכיר ב'מעריב' ומגיש תוכנית הבוקר של 'כאן', יחד עם אסף ליברמן.

ליבסקינד כתב ואמר: "לו אני מתפלל בבי"כ של הרב פרץ והוא עולה לדרוש בפרשת השבוע, אחרי ההתנהלות שלו השבוע - אני קם ויוצא החוצה. איזו תורה כבר אפשר לשמוע מפיו של מי שהאמת עבורו היא אפילו לא המלצה?".

הבגידה של פרץ; עיתונאי המגזר בראיון סוער באולפן 'כיכר'

על הליך סגירת הרשימות אמר ליבסקינד: "בלילה של הגשת הרשימות, רציתי להניח את הכובע על הראש ולהסתיר את הכיפה, ממש כפי שאני נוהג לא פעם לעשות כשאני טס לחו"ל. שם אני עושה את זה מטעמי ביטחון. כאן - מהבושה. כמעט כל מי שמסתובב באזורי החיוג של הציונות הדתית חש ביום רביעי רצון עז לדחוף אצבע לגרון ולהוציא החוצה את מה שהצטבר בפנים".

כזכור, לפני מספר שבועות, הודיעו רשימות הבית היהודי בראשותו של רפי פרץ ועוצמה יהודית בראשותו של בן גביר על איחוד רשימות לקראת הבחירות לכנסת.

ברגע האחרון של לפני סגירת הרשימות, יו"ר הבית היהודי, פרץ החליט להבריז לבן גביר ולמרות ההסכם החתום הוא הפר אותו בריש גלי והצטרף לרשימת ימינה בראשותו של נפתלי בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר