בשבת קודש

פיגוע דקירה בחברון: יהודי נפצע בינוני ב'ציר המתפללים'

מחבל דקר יהודי שעשה את דרכו ב'ציר המתפללים' בין קרית ארבע למערת המכפלה • הפצוע פונה באורח בינוני • המחבל נעצר והועבר לחקירה • כוח מחטיבת הנח"ל השתלט על המחבל (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
זירת הפיגוע, היום (צילום: דובר צה"ל)

מחבל דקר בצהריים (שבת קודש) יהודי שעשה את דרכו ב'ציר המתפללים' בין קרית ארבע למערת המכפלה. הפצוע פונה באורח בינוני, לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים. המחבל נעצר, לאחר עימות עם אזרח אחר שהיה בזירה, והועבר לחקירת כוחות הביטחון.

הפצוע הוא פעיל עוצמה יהודית. עורך הדין איתמר בן גביר בדרכו לבית החולים כדי לשהות לצד הפעיל.

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על פיגוע דקירה, אזרח שנכח בזירה ולוחמי צה"ל עצרו את המחבל סמוך לעיר חברון שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה" לאחר שדקר מתיישב. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים".

חנוך זלינגר, פרמדיק מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מתהלך כשהוא בהכרה ודקור בכתף. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותו לשערי צדק כשמצבו בינוני ויציב".

בסיעת 'העבודה, גשר, מר"צ' תקפו את ראש הממשלה: "נתינהו ובנט איבדו את ההרתעה מול טרור הסכינאות. זה החל באיבוד ההרתעה מול חמאס בעזה והפקרת יישובי הדרום ואיבוד טוטאלי של הרתעה מול טרור הסכינאות."

"נתניהו ובנט חושבים שניתן להכריע את הטרור בדיבורים ואיומי מקלדת אבל במציאות רק הרתעה ביטחונית וחידוש היוזמה המדינית הם התשובה. תושיתו של אזרח שהשתלט על המחבל גדעה את המשך תוכניותיו הטרוריסטיות.
בשעות אלו אנו מחזקים ידי הלוחמים ומאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר