חוברים ל'הליכוד'

'כחול לבן' יתמכו בפסילת הח"כ הערביה - היבא יזבק

בכחול לבן מתכוונים להצטרף לדרישת הליכוד בועדת הבחירות לפסול את התמודדותה של חברת הכנסת היבא יזבק. יזבק מ'המשותפת', מואשמת בתמיכה בטרוריסטים ובטרור (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יזבק (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בכחול לבן מתכוונים להצטרף לדרישת הליכוד בועדת הבחירות לפסול את התמודדותה של חברת הכנסת היבא יזבק, חברת כנסת מטעם בל"ד ברשימה המשותפת, בטענה של תמיכה בטרור.

מי שיגיש את העתירה מטעם הליכוד הוא ח"כ אופיר כץ בשם תנועת הליכוד. יצוין כי גם 'ישראל ביתנו' דרשה לפסול את הח"כית הנ"ל.

בעתירה נכתב כי "חברת הכנסת יזבק, תומכת באופן סיסטמטי לאורך שנים בטרוריסטים ובמרגלים אשר ביצעו פשעים נוראיים כלפי מדינת ישראל ותושביה. אין מקום בכנסת ישראל למי שתומכת ברוצח משפחות שרוצץ גולגולת של ילדה בת 4 עם כת של רובה, במרגלים לטובת ארגון הטרור חיזבאללה ובמחבלים שיורים לעבר אזרחים. החובה המוסרית שלנו היא להדיח את היבא יזבק ולא לאפשר לאנשים כאלו לייצג את מדינת ישראל", נכתב בעתירה.

תמיכה של "כחול לבן" בפסילתה של יזבק עלולה להחריף את העימות הקיים באלוו הכי בין הרשימה המשותפת למפלגת כחול לבן.

יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ פורר הסביר את דרישתם לפסול את חברת הכנסת יזבק: "החוק המונע התמודדות מתומכי טרור לכנסת ישראל נולד בדיוק בשביל למנוע ממועמדים כגון ח"כ יזבק מלהכנס בשערי כנסת ישראל. מי שהביעה בפומבי תמיכה במחבלים ובפעילי טרור אינה יכולה להינות ממנעמי הדמוקרטיה הישראלית שאותה היא מבקשת לחסל. קורא לחברי כל הסיעות הציוניות להצטרף לישראל ביתנו ולהגיש את הבקשה לפסילתה של תומכת הטרור יזבק".

מוקדם יותר הערב (מוצ"ש) הודיע ח"כ איציק שמולי על כוונתו לעתור לוועדת הבחירות המרכזית בראשות השופט הנדל ולבקש את פסילת מפלגת "צדק משפטי" בראשות לריסה טרימבובלר, אשת רוצח ראש הממשלה, יגאל עמיר: ״20 שנה לאחר שאושר בכנסת "חוק יגאל עמיר" נכנסת אליה ברגל גסה לריסה טרימבובלר-עמיר ורושמת מפלגה לשחרורו. . אסור שהכתם הזה ידבק בכתלי הבית ובכוונתי לעתור לפסילתה כדי להסירו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר