מדבר למצלמה • צפו

הנדקר מ'חברון' מדבר: "שר הביטחון אשם"

משה גרינבלט, רכז של 'עוצמה יהודית', שנפגע השבת ממחבל בחברון, מאושפז בבית החולים שערי צדק, במצב קל ואומר: "בנט אשם בכך, שיהודי לא יוכל להסתובב ברחוב". צפו (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דוברות 'עוצמה')

משה גרינבלט, רכז 'עוצמה יהודית', עשה את דרכו בשבת בצהריים, ב'ציר המתפללים' בין קרית ארבע למערת המכפלה. כאשר מחבל דקר אותו בסכין, הוא פונה באורח בינוני, לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים.

גרינבלט שמצבו החל להשתפר אומר: "ברוך השם אני מרגיש טוב, ברוך השם הסכין נשברה כאשר היא נכנסה בגופי ולכן הוא לא הצליח לדקור את האנשים שהיו מסביבי. ברוך השם היו הרבה ניסים".

"עצוב שככה יהודי לא יכול להסתובב בכל מקום בארץ ישראל, בפרט בחברון ששייכת לנו, אנשים שאחראים על התיגבור ושר הביטחון לא עושים כלום כדי למנוע שמקרים כאלה לא יקרו בעתיד".

כזכור, מוקדם יותר היום, דובר צה"ל מסר: "בהמשך לדיווח על פיגוע דקירה, אזרח שנכח בזירה ולוחמי צה"ל עצרו את המחבל סמוך לעיר חברון שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה" לאחר שדקר מתיישב. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים".

חנוך זלינגר, פרמדיק מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מתהלך כשהוא בהכרה ודקור בכתף. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותו לשערי צדק כשמצבו בינוני ויציב".

בסיעת 'העבודה, גשר, מר"צ' תקפו את ראש הממשלה: "נתינהו ובנט איבדו את ההרתעה מול טרור הסכינאות. זה החל באיבוד ההרתעה מול חמאס בעזה והפקרת יישובי הדרום ואיבוד טוטאלי של הרתעה מול טרור הסכינאות."

"נתניהו ובנט חושבים שניתן להכריע את הטרור בדיבורים ואיומי מקלדת אבל במציאות רק הרתעה ביטחונית וחידוש היוזמה המדינית הם התשובה. תושיתו של אזרח שהשתלט על המחבל גדעה את המשך תוכניותיו הטרוריסטיות.
בשעות אלו אנו מחזקים ידי הלוחמים ומאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר