תיעוד קשה

צפו: הנהג סטה כדי להימנע מתאונה - והתהפך

נהג סטה לצד הדרך על מנת להימנע מרכב שהגיע מולו ונכנס לתוך נתיב הנסיעה שלו - והתהפך לצד הדרך. בנס האירוע הסתיים רק עם שלושה פצועים באופן קל • צפו בתיעוד (בארץ)

(צילום: מצלמת רכב)

נהג רכב שנסע ביום שישי האחרון בכביש 232 בדרום, סטה ממסלולו כדי להימנע מפגיעה חזיתית בנהג רכב שהגיע מולו ונכנס לתוך נתיב נסיעתו.

כתוצאה מהסיבוב הדרמטי, שביצע הנהג כדי להימנע מתאונה חזיתית, התהפך הרכב. שלושה מנוסעיו נפצעו, בנס רק באורח קל.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' צייץ את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "את הסרטון הנורא הזה כל נהג צריך לראות לפני שהוא עולה על ההגה".

"הסחת הדעת של הרכב שבא ממול היא פשוט בלתי נסלחת! תחשבו שחלילה היו לנו שם שלושה הרוגים ולא פצועים קל. כשעולים על הכביש חייבים מאה אחוז ריכוז בכביש. לא בשום דבר אחר. קחו אחריות על החיים!", הוסיף.

נ', אחת הפצועות, אמרה לחדשות 12, "בעלי נהג ברכב. הוא ניסה להתחמק – ואנחנו התהפכנו במקום שהוא יתהפך. יצאנו עם שברים ומכות יבשות. הוא עלול היה להכנס בנו והוא היה נהרג, כי אנחנו היינו בג'יפ מסיבי".

"בעלי הציל לו את החיים אני חושבת, אבל הוא ברח ולא עצר. אני לא בטוחה שהוא ראה מה הוא עשה. פשוט ברח מהמקום. לא בטוחה כמה הוא היה עוזר אם היה נשאר אבל אם כבר גרמת למשהו, היית צריך לעצור".

חובש מד"א מאיר אביבי שהגיע לזירה סיפר: "ראיתי את הג'יפ בתעלה לצד שלט גדול שנשבר ונעקר מהמקום. חילצנו לכודים מהרכב והם פונו לבית החולים ברזילי כשמצבם יציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר