החשד התבדה

הדיווח על גופה בוואדי בפתח תקווה: קטין חרדי עוכב לחקירה

כוחות ההצלה הוזעקו לרחוב ישעיהו משורר בפתח תקווה, בשל דיווח על טביעה בוואדי שהוצף. לאחר סריקות התברר כי זו קריאת שווא והמשטרה עיכבה נער חרדי לחקירה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בטבת תש"פ | 20.01.20
זירת החיפושים (צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)

כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר (שני) לשכונת הדר גנים בפתח תקווה בשל דיווח על חשד לטביעה של אדם בוואדי שהוצף במקום ממי הגשמים, אך לאחר סריקות התברר כי מדובר בקריאת שווא והמשטרה עיכבה לחקירה נער חרדי, תלמיד ישיבה, בן 16, בחשד לדיווח שווא.

שלושה צוותים של כוחות כיבוי והצלה פתח תקווה, כולל היחידה לחילוצים מיוחדים הוזעקו הבוקר בשל חשד לטביעה למוות של אדם בוואדי שהוצף, אך לאחר סריקות התברר כי מדובר בקריאת שווא.

לוחמי האש והמחלצים הוזעקו לרחוב ישעיהו משורר בשכונת הדר גנים בפתח תקווה, עקב דיווח על "גופה של אדם" שככל הנראה טבע בוואדי אשר הוצף במים בעקבות הגשמים.

לאחר סריקות נרחבות במים של לוחמי האש בסיוע חובשי 'איחוד הצלה' ו'הצלה פתח תקווה', נמסר מכיבוי האש כי "בהמשך לדיווח על אדם מחוסר הכרה בוואדי אשר הוצף במים בפתח תקוה מדובר בקריאת שווא".

מהמשטרה נמסר כי "הבוקר התקבל למוקד 110 של המשטרה דיווח על חשד לאדם שנפל לוואדי סמוך לעמישב. כוחות משטרה ושאר כוחות חילוץ והצלה הגיעו למקום והחלו בחיפושים אחר הנעדר עליו דווח.

"בהמשך, עלה החשד כי מדובר בדיווח שווא וחוקרי המשטרה החלו להתחקות אחר זהות המודיע. זמן קצר לאחר מכן, עוכב לחקירה קטין (16) מאזור המרכז והוא נחקר כעת בתחנת המשטרה. נסיבות האירוע נבדקות".

(צילום: איחוד הצלה פתח תקווה)
(צילום: איחוד הצלה פתח תקווה)
(צילום: איחוד הצלה פתח תקווה)
(צילום: איחוד הצלה פתח תקווה)
(צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)
(צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר