לקראת שחרור?

בביקורו בארץ: פוטין יפגוש את יפה יששכר

אמה של נעמה יששכר, הישראלית הכלואה ברוסיה, נפגשה עם ראש הממשלה נתניהו, ומסתמן כי תפגוש גם את נשיא רוסיה כשיגיע לישראל • הקרמלין אישר: נתניהו ופוטין ידונו בחנינה (מדיני)

(צילום: Flash90)

יפה יששכר, אימה של נעמה, הצעירה הישראלית הכלואה ברוסיה בגין החזקת סמים, נפגשה היום (שני) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם ראש המל"ל מאיר בן שבת, לעדכון במגעים מול נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין.

לפי הדיווחים, יששכר צפויה להיפגש עם נשיא רוסיה המגיע השבוע לישראל על מנת להשתתף בפורום השואה הבינלאומי, שייערך לראשונה בארץ.

דובר הקרמלין עדכן היום כי בפגישתם של נשיא רוסיה פוטין וראש הממשלה נתניהו ידונו השניים בנוגע לחנינה שאולי תקבל הצעירה הישראלית.

"אין ספק שסוגיית נעמה יששכר תעלה במהלך פגישתו של הנשיא עם מר נתניהו, ואז הנושא ילובן בין המנהיגים. אנו לא נכריז שום דבר בנושא בינתיים", אמר דובר הקרמלין.

אתמול חזרה נעמה יששכר לישראל, והורתה על ביטול צעדי המאבק שתוכננו. בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "בגלל רגישות המצב, ובגלל ההערכה והכבוד שאני רוכשת לעוסקים במלאכת המשא ומתן להשבתה של נעמה, ולאחר ששקלתי בכובד ראש את הדברים - הודעתי לפני דקות אחדות לראשי מטה המאבק, לבטל לעת עתה את כל פעולות המחאה שהם תכננו לימים הבאים".

"אנו נמצאים בשבוע קריטי, שברירי ורגיש לגורלה של נעמה. נבמשך חודשים ארוכים, הצלחתם להביא את המודעות הציבורית לסיפורה של נעמה לשיא, והעליתם את הדרישה לשחרורה לגבהים חסרי תקדים. האווירה הציבורית שייצרתם במו ידיכם, הביאה גם את ממשלת ישראל לפעול לשחרורה של נעמה, וראש הממשלה התחייב בפומבי לעשות זאת".

היא הוסיפה לאנשי מטה המאבק: "עשיתם עבודה נפלאה עד כה. זה הזמן לתת למשא ומתן בין המדינות להבשיל. אני אופטימית, תהיו גם אתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר