מגוון ענק של מסעדות בכשרות מהודרת בעופר הקניון הגדול פ"ת

קורה לכם שאתם אחרי יום עבודה מותשים ורעבים, מוצאים את עצמכם בקניון, על סף שבירה, רק כי אין שם מסעדה או בית קפה כשרים למהדרין שאפשר לשבת לאכול? זה הולך להשתנות (מסעדות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

גם לכם קורה שאתם אחרי יום עבודה מותשים ורעבים, מוצאים את עצמכם בקניון ואתם על סף שבירה רק כי אין במקום הזה מסעדה או בית קפה כשרים למהדרין שאפשר לשבת לאכול בהם או סתם לנוח ולהתפנק על כוס קפה ועוגה?

אם כן, קבלו את הדבר הבא! משהו טוב קורה בעופר הקניון הגדול פתח תקוה: מגוון ענק של מסעדות ובתי קפה הכי טובים, ביניהם מהרשתות המובילות, פועלים כיום במתחם הקניון בכשרות מהודרת.

כשאתם יוצאים לקניון לסבב הקניות הבא שלכם באחת או יותר מהרשתות המובילות: זארה, קסטרו, מנגו, הייצ' אנד אם, פנדורה, סברובסקי, אימפרס, דיזל, ריפליי, דה צ'ילדרנס פלייס, אמריקן איגל, זיפ, סליו, פוקס, הוניגמן, קידס, ורדינון, נעמן, נימרוד, פולגת ועוד אינסוף חנויות אופנה, עצרו רגע להפוגה מהמירוץ למנוחה על כוס קפה ועוגה או קינוח מפנק.

ואם אתם ממש רעבים, הרי לפניכם שפע של מסעדות חלביות או בשריות ותוכלו לבחור בין ארוחות קלות לארוחות מליאות באחד של המסעדות הטובות ביותר הפועלות במקום בכשרות מהודרת, בפיקוח ובהשגחת אחד הבד"צים.

גם ביציאות שלכם במוצאי שבת ארוכים בשעון חורף, למסע קניות או סתם לבילוי זוגי או משפחתי בקניון, המבחר העשיר של המסעדות הכשרות למהדרין פתוח לפניכם, לסעודת מלווה מלכה חלבית או בשרית – לבחירתכם. שבחים וסגולות רבים נאמרו סביב סעודת מלווה מלכה. הבולטת ביניהם היא מה שמובא בגמרא (שבת קיט ע"ב): "ואמר ר' חנינא, לעולם יסדר אדם שולחנו במוצאי שבת אף-על-פי שאינו צריך אלא לכזית. חמין (=שתיה חמה) במוצאי שבת – מלוגמא (=רפואה לאדם), פת חמה במוצאי שבת - מלוגמא".

בין המסעדות הכשרות למהדרין הפועלות במקום נמנות: גרג – בכשרות בד"ץ בית יוסף; אנגליש קייק – בכשרות חוג חת"ם סופר בני ברק; ביגה - בד"ץ בית יוסף; ארומה אספרסו בר – רבנות מהדרין פתח תקוה; בורגר ראנצ' – בכשרות בד"ץ בית יוסף; שומשום בר בריאות – בכשרות חוג חת"ם סופר פתח תקוה.

לצד מסעדות אלו פועלות במקום גם מסעדות ובתי הקפה הבאים בכשרות רגילה של רבנות פתח תקוה: רולדין, קפה לנדוור, מילק בר (רשת מותגי שוקולד), בילס, ניו דלי סנדוויץ, מקדונלדס הכשר, רי-בר, אושי אושי סושי בר, מסעדת בלאק, צ'וקה, ג'ק בורגר, המטבח של סימה וסחוט.

שעות הפעילות בימים ראשון עד חמישי בין השעות: 9:30 בבוקר ועד 22:00, בימי שישי בין השעות 9:00 עד 14:30 (שעון חורף) ובמוצאי שבת כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00.

ואגב, אם אתם באזור בלילה והנכם ממש עייפים, כדאי לדעת שיש במקום גם בית מלון מפואר, היחיד כיום שפועל בפתח תקוה. מלון 'פרימה לינק', מרשת מלונות היוקרה FRIMA, משתרע על פני כ-4,000 מ"ר ובו 119 חדרים מרווחים, לאונג' עסקי, מסעדה, חדרי ישיבות וגלריה לאירוע עסקי או פרטי.

אז מה היה לנו? שופינג. אוכל. שתיה. לינה. מה עוד חסר לכם?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר