האלפים הריעו

ראש העיר משה ליאון הפתיע: "מורון שר התיירה" • צפו

"ברשות מורון שר התיירה", פתח משה ליאון, ראש העיר ירושלים את נאומו במעמד סיום הש"ס וזכה למחיאות כפיים - גם כשאמר על אי נוכחות הרב כי 'כבודו במקומו מונח' (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך השידור החי, שיא לייב)

ב'היכל מנורה' בתל אביב נערך אמש (שני) מעמד סיום הש"ס בהשתתפות גדולי ישראל, אדמו"רים, ראשי ישיבות, רבנים ודיינים ואלפי מסיימי ולומדי הש"ס.

מי שכבש את הקהל, זכה למחיאות כפיים והפך לשיחת היום באירוע היה ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, שכובד לשאת דברי ברכה לאור השותפות של עיריית ירושלים באירוע.

ליאון, הפתיע את אלפי המשתתפים כשפתח את נאומו בהברה ליטאית אותנטית, ואמר: "ברשות מורון שר התיירה רבן של כל בני הגולה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א".

אלא שלפתע הבחין ליאון שהגר"ח עדיין לא הגיע לאירוע, התעשת ואמר: "אני יודע שתכף הוא יכנס אבל כבודו במקומו מונח", והעלה חיוך על פני המשתתפים שכן בנוסח המקורי נהוג להגיד כי "אף שהוא איננו פה - אבל כבודו עמנו פה".

האלפים בקהל שהתלהבו מהמבטא האשכנזי של ראש העיר המזרחי נעמדו על הרגליים והריעו לו ממושכות.

"זה מראה שמשה ליאון מחובר למגזר החרדי ברמה הרגשית", אומרים גורמים ב'דגל התורה' שאירגנו את האירוע בשיחה עם 'כיכר השבת', "הוא הרי לא מגיע מהיכל הישיבה, אבל העובדה שהוא מדבר כמונו, יש לו אותם ערכים כמו שלנו, ואפילו הוא מתאמץ לכבד את הרבנים שלנו עם המילים הנכונות שנותנים לציבור החרדי תחושה של משפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר