צפו בראיון

נתניהו: "הניסיונות להשמיד את העם היהודי לא פסקו"

ראש הממשלה התראיין לתקשורת הזרה ואמר כי "הלקח מאושוויץ הוא לבלום דברים רעים כשהם קטנים, ואיראן היא דבר רע מאוד". נתניהו התריע מפני האפשרות שישיגו נשק גרעיני (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום, רועי אברהם, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין ל-Matt Crouch מרשת TBN, הרשת הנוצרית הגדולה בעולם, שם אמר כי "ממשל ארה"ב, תחת הנשיא טראמפ, התבטא בצורה חריפה נגד בית הדין הפלילי הבינלאומי נגד ההחלטה השערורייתית הזאת".

"אני מפציר בכל הצופים שלכם לעשות אותו הדבר, לדרוש פעולה קונקרטית, סנקציות, נגד בית הדין הבינלאומי, פקידיה, תובעיה, כולם".

נתניהו הוסיף, "הם נמצאים בעיצומה של מתקפה כללית נגד דמוקרטיות. נגד זכויותיהן של הדמוקרטיות להגן על עצמן, ונגד זכותה של ישראל, של העם היהודי, לחיות במולדת אבותינו, בארץ ישראל".

בנושא השואה אמר כי "שליש מהעם היהודי עלה בלהבות. לא היינו יכולים לעשות דבר. כעת, לאחר השואה והקמת מדינת ישראל, הניסיונות להשמיד את העם היהודי לא פסקו. איראן מכריזה כל יום שהיא רוצה למחוק את ישראל מעל פני האדמה".

עוד הוסיף נתניהו: "עכשיו יש לנו את היכולות להגן על עצמנו. אני חושב שהלקח מאושוויץ הוא, ראשית, לבלום דברים רעים כשהם עדיין קטנים, ואיראן היא דבר רע מאוד, לא כל כך קטן, אמנם, אך עם נשק גרעיני זה יכול להיות הרבה יותר גרוע. אני חושב שהדבר הראשון הוא לבלום אותם. שנית, הם חייבים להבין שהיהודים לעולם לא יהיו יותר חסרי הגנה מול אלה הקמים להורגם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר