הגר"ח אישר

פרסום ראשון: 'דגל התורה' תנהל מו"מ עם הציונות הדתית

רבני 'דגל' והח"כים עלו לבתי הרבנים וביקשו היתר לנהל משא ומתן עם רבני ומנהיגי הציונות הדתית - לקבלת תמיכתם בבחירות. מרן הגר"ח קנייבסקי אישר זאת לח"כים (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: Yaakov Nahumi/Flash90)

פרסום ראשון: רבני 'דגל התורה' וחברי הכנסת של המפלגה עלו הערב (שלישי) לבתי מרנן ורבנן גדולי ישראל בבני ברק, כאשר השאלה המרכזית שעמדה על הפרק היא קבלת היתר לנהל משא ומתן עם רבני ומנהיגי הציונות הדתית.

כפי שחשפנו מוקדם יותר ב'כיכר השבת', חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר עלו יחד עם מזכ"ל דגל התורה יצחק פינדרוס ורבני המפלגה הגאון רבי יוסף אפרתי והגאון רבי נתן זוכובסקי לבתי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין.

בין היתר עלו להתייעץ ולקבל הכרעה בשאלת ההצטרפות לבקשת הפסילה של חברת הכנסת היבא יזבק מהרשימה הערבית המשותפת.

אך ל"כיכר השבת" נודע כי חברי הכנסת ביקשו לקבל היתר לנהל משא ומתן על קולות הציונות הדתית זאת בשל הפילוגים בתוך המגזר הדתי.

ל'כיכר השבת' נודע כי בשאלתם טענו הרבנים כי "לקראת הבחירות, יש פילוגים בתוך הציונות הדתית, מצב שאלפי בוחרים דתיים לא ילכו להצביע, או שיצביעו למפלגות שאין להם שום סיכוי ובגלל איבוד הקולות יכול להיות שיתרבו ויתגברו שונאי הדת".

רבני המפלגה שאלו: "האם מותר לדגל התורה לדבר עם המנהיגים הפוליטיים והרבנים של הציונות הדתית כדי שיפעלו על הציבור שלהם שיצביעו ליהדות התורה?".

הרבנים הוסיפו כי גם אם ינהלו משא ומתן עם הציונות הדתית ורבניהם, הרי שאם תהיה דרישה מצדם להתחייבויות שונות מיהדות התורה, הרי שאז יעלו שוב לשאול את גדולי ישראל.

ל'כיכר השבת' נודע כי מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי אישר לחברי הכנסת לנהל משא ומתן עם רבני ומנהיגי הציונות הדתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר