סערת התמונה

ברוך גולדשטיין רוצח? התשובה של איתמר בן גביר

מדוע תמונת ברוך גולדשטיין, שרצח 29 ערבים, תלויה בסלון ביתו? האם ברוך גולדשטיין מחבל או רוצח? יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, בראיון סוער באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהוול אולפן: יוחנך בלייך)

מדוע תמונת ברוך גולדשטיין, שרצח 29 ערבים, תלויה בסלון ביתו? האם ברוך גולדשטיין מחבל או רוצח? יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, בראיון סוער באולפן 'כיכר השבת'. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

ברוך גולדשטיין מחבל?, כן או לא?

"לא, אני לא רואה את ברוך גולדשטיין כ.."

הוא רוצח?

"אני אוהב את זה ששואלים אותי בכן ולא, אבל עורך דין אתה לא יכול לשאוך כך, ואתה תתן לו להשלים משפט. ד"ר גולדשטיין עשה מעשה שאני לא עושה אותו, כי הוא מעשה לא נכון, וכך אני מחנך את הילדים שלי, אבל עדיין אם אתה שואל מדוע תליתי תמונה שלו?, זה משום שהוא הציל חברים שלי ממוות.

ברוך גולדשטיין רוצח?

"אני נגד להרוג ערבים, ואני לא רוצה לכנות אנשים בשמות כאלה ואחרים".

אצלי בבית בסלון יש להבדיל תמונה של הרב עובדיה יוסף, כי אני רוצה שהילדים שלי יגדלו וידעו לאן לשאוף, ובבית שלך יש תמונה של ברוך גולדשטיין, איזה חינוך זה לילדים?

"אני יגלה לך סוד שגם אצלי בבית יש תמונה של מרן הרב עובדיה יוסף, ושל מרן הרב אליהו, ושל הרבי מלובביץ, אז תנוח דעתך, לא תליתי את התמונה של גולדשטיין כדי לחנך אותם להרוג ערבים, אלא כאות הכרת הטוב שהוא הציל את חבריי ממוות, ולכן כשהבן שלי שאל אותי על המעשה שלו כשהרג 29 ערבים, אמרתי לו בני היקר, לא עושים דבר כזה.

"אחמד טיבי שם תמונה של עראפת שרצח 2000 יהודים, ואף אחד בתקשורת לא מדבר על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר