'סוגרים שבוע' • צפו

האנטישמיות נגד חרדים, העקשנות של בן גביר ו"כת רמתי"

יו"ר הסוכנות הרצוג על האנטישמיות בארה"ב והסופר טננבאום על החרדים שמכחישים אותה; בכירת משרד החוץ על הברחות הגת; השלכות מעצר רמתי והעקשנות של ראשי עוצמה יהודית. צפו (חרדים)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

אורחים באולפן

האנטישמיות נגד יהודים ברחבי העולם: יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג יסביר באולפן מדוע רוב המותקפים בארה"ב הינם חרדים, והסופר הישראלי-אמריקני טוביה טננבאום יחשוף: כך החרדים באירופה מתכחשים לאנטישמיות נגדם.

הברחות הגת: עשרות ישראלים עצורים באירופה לאחר שנתפסו מבריחים גת. הנתון המדאיג: רובם נמנים על הציבור החרדי. סימה דובדבני, מנהלת מחלקת ישראלים בחו"ל במשרד החוץ, תזהיר את הנוער החרדי שלא ליפול ברשת. וגם: מה עובר על צעיר שנעצר באירופה.

פרשת רמתי: מנכ"לית המרכז לנפגעי כתות רחל ליכנשטיין תחשוף כמה כתות יש בישראל, איך מזהים אותן ומה ההבדל בין כת ל...חסידות.

'עוצמה יהודית' הכריזה - רצים עד הסוף: היו"ר, עו"ד איתמר בן גביר, יתארח באולפן לראיון סוער, ויסביר מדוע תלה את תמונת הרוצח ברוך גולדשטיין בסלון ביתו.

'דגל התורה' לאן? חבר ועדת הבחירות מטעמה הרב אברהם ובר, וכתבנו בכנסת אבי רבינא, יהיו איתנו בראיון משותף באולפן.

פאנל הפרשנים

פאנל הפרשנים שלנו, והפעם עם כתב 'וואלה' ומגיש 'קול ברמה' יקי אדמקר, וגואל וקנין, כותב הטור המרכזי ב'קו עיתונות', על התנהלות 'דגל התורה' בפרשת פסילת חברת הכנסת היבא יזבק מבל"ד, על התנהלותם של חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן שאולי תקעה את תקציב הישיבות, ועל תקציב עיריית ירושלים לסיום הש"ס ב...תל אביב.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת". מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר