צפו במתקפה

גפני חושד: 'יש קשר בין מד"א לבין... הליכוד'

יו"ר ועדת הכספים ובכיר 'יהדות התורה' מתייצב לצד ארגון איחוד הצלה, תוקף את הארגון המתחרה מד"א ומספר כי ב'איחוד' חושדים בקיומו של "קשר" לא ברור עם הליכוד • צפו (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
טענותיו של גפני (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, שהשתתף ב'שבת גיבוש' של ארגון איחוד הצלה בבני ברק, דיבר הערב (מוצ"ש) בפני המתנדבים ותקף את הארגון המתחרה מד"א.

"לא רוצים טובות; שלא יעבירו לנו הודעות וטלפונים", פתח גפני את דבריו נגד מד"א, ופירט: "כשקורה משהו, אנחנו מקבלים את ההודעה כמו כולם. ככה מצילים חיים. לא מחכים עד שמקבלים הודעה על זה. אנחנו הולכים להתמודד על כך שנקבל את ההודעה, כמו שמד"א מקבל את ההודעה".

גפני הציג עצמו בדבריו כמי שהוא חלק מארגון איחוד הצלה, ואמר: "אנחנו לא ארגון קטן שרוצה שיגעון גדלות; אנחנו גדולים, אנחנו בכל הארץ. יש מתנדבים בכל מקום, אפילו בבני ברק. אני בעד איחוד הצלה".

"אנחנו מבקשים לשנות את ההרכב התקציבי, מה שמופיע בחוק לגבי מד"א", טען יו"ר וועדת הכספים ובכיר יהדות התורה. "אנחנו מבקשים שעל החלק שאנחנו פועלים, נקבל את התקציב. אני מכיר את הכנסת, אני מכיר את חברי הכנסת ואני אומר לכם, שבדיון שקיימתי השבוע בוועדת הכספים - להוציא את נציג משרד הבריאות, כולם ללא יוצא מן הכלל היו בעד, כולל נציג ישראל ביתנו".

גפני הוסיף לתקוף את מד"א, תוך שהוא מאשים במפתיע גם את הליכוד: "יש חשד באיחוד הצלה שיש קשר של הליכוד עם מד"א. לא יודע אם זה נכון או לא נכון, לא מדבר לשון הרע בחודש טבת...".

"אנחנו בעידן שונה לחלוטין, כי איחוד הצלה שונה, הוא ארגון גדול. לא נאפשר איזה שהוא פגיעה באיחוד", סיים גפני את טיעוניו.

ממד"א נמסר ל'כיכר השבת בתגובה לטענותיו של גפני: "מד"א הינו ארגון ההצלה הלאומי של ישראל ואינו עוסק בפוליטיקה. כל טענה אחרת העולה משאלותיכם, הינה בבחינת הוצאת דיבה".

במפלגת הליכוד בחרו שלא להגיב לפניית 'כיכר השבת' בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר